Кожен може створити білборд: Coca-Cola представила платформу зі штучним інтелектом
Coca-Cola представила інструмент штучного інтелекту, за допомогою якого кожен охочий може створювати дизайни з деяких найвизначніших зображень бренду. Тепер фанати напою можуть висловити свою вдячність у формі мистецтва.
Новий сайт Coca-Cola працює на основі нових систем OpenAI DALL-E і GPT. Там можна знайти майже всі зображення, від класичної пляшки напою до різдвяних білих ведмедів і Санта-Клауса.
Проєкт передбачає, що діджитал креативники із 17 країн світу можуть вибрати та скомпоновувати безліч варіантів брендових елементів, таких як зображення, логотипи та символи, для роботи над власною творчою інтерпретацією бренду.
Ми раді розкрити нове покоління творчих здібностей, пропонованих цією прогресивною технологією. Ми бачимо можливості для покращення нашого маркетингу за допомогою передового штучного інтелекту, — сказав голова правління компанії Джеймс Квінсі.
На що спрямований проєкт?
У Coca-Cola пояснюють, що створені людьми роботи можуть обрати для розміщення на діджитал білбордах бренду на Таймс-сквер у Нью-Йорку і на площі Пікаділлі в Лондоні.
Це експеримент, щоб побачити, куди нас може привести спільна творчість. Ми рухаємося зі швидкістю культури з інноваційною програмою, яка є дуже відчутною для творчої спільноти, — розповідає глобальний керівник відділу креативної стратегії Пратик Такар.
Але це ще не все. Компанія також обере групу з 30 креаторів, які потраплять до глобальної штаб-квартири бренду в Атланті. Там вони зможуть взяти участь у семінарі Real Magic Creative Academy, організованому глобальним дизайном та творчими командами Coke.
Учасники, які представили свої проєкти будуть власниками власних компонентів, але Coca-Cola збереже за собою права на зображення свого бренду.
Джерело: Fast Company
Читайте також: У Румунії відкрився магазин, в якому ніхто не захоче нічого купувати