Кожен другий покупець не завершує покупку, якщо не знаходить промокоду на знижку – дослідження

Купони, як спосіб привернути увагу та збільшити продажі, використовують провідні ритейлери по всьому світу. А сьогодні цей інструмент набув особливої важливості, оскільки майже кожен другий потенційний покупець залишає кошик без завершення оформлення покупки, якщо не знаходить відповідний промокод на знижку.

Про це свідчить дослідження спеціалізованного порталу Promocodius.

Очікується, що до кінця 2023 року обсяги світового ринку промокодів сягнуть понад 29,7 мільярдів доларів. Середньорічний темп зростання становитиме приблизно 18,6%.

В Україні тенденція використання купонів також набирає обертів. Згідно з даними дослідження, найчастіше цьогоріч купони на знижку шукають в категорії "Товари для дому", так відповіли 46% учасників опитування.

Серед інших топ-категорій:

  • продукти;
  • електроніка;
  • одяг;
  • дитячі товари;
  • зоотовари.

Канали пошуку знижок

Найбільш ефективним каналом розповсюдження купонів є електронна розсилка та підбірки актуальних промокодів на відповідних порталах.

За статистикою email-маркетингу, понад 80% людей підписуються на розсилки лише для того, щоб отримувати актуальні промокоди на знижки.

Читайте також: Підготовка до зими 2023/2024: у “Епіцентр” відзначають зміну поведінки споживачів

Також акційні пропозиції шукають через соцмережі Instagram, YouTube, Facebook, Twitter тощо. Деякі покупці надають перевагу персоналізованим пропозиціям, зокрема через SMS розсилки, все популярніше стають чат-боти.

Маркетингові стратегії зі знижками повинні бути потужним інструментом для залучення та утримання клієнтів. Важливо підтримувати у потенційних покупців відчуття очікування та ажіотаж, мотивувати їх до активних дій. Також ефективний інструмент — доповнення пропозиції знижок реальними відгуками клієнтів, вселяючи впевненість у прийнятті правильного рішення про покупку, - зауважують у дослідженні.

РадіоТрек