Корейський бренд anillO презентував pop-up у ТРЦ Gulliver (фото)
У ТРЦ Gulliver відкрився pop-up store корейського бренду anillO, що працюватиме упродовж усього квітня.
Бренд професійної косметики anillO ексклюзивно представлений в Україні дистриб’юторською компанією SISTERS Distribution.
Команда SISTERS Distribution познайомилася з брендом, коли співзасновниця компанії Оксана Бішко побачила його в Instagram у сторіс однієї зі світових інфлюенсерок.
Контракт із брендом підписали ще в квітні 2024-го, а цього року зробили його презентацію у ТРЦ Gulliver. Сьогодні бренд став одним із фаворитів усіх клієнтів та партнерів SISTERS Distribution.


Команда обрала формат pop-up, оскільки він дає можливість не просто побачити бренд, а й відчути його на дотик і запах. Окрім цього, на локації до покупки автоматично додається подарунок.
Читайте також: У ТРЦ Gulliver відкрилася квест-виставка писанок до Великодня
*Довідка. anillO — це корейський бренд, відомий своїми веганськими та екологічними продуктами для догляду за тілом і волоссям. Назва anillO в перекладі з іспанської означає “круглий”, “кільце”, “коло” й уособлює стабільність та завершеність.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації