Конкуренти Shein у галузі фаст-фешн вважають роздрібні точки своєю головною перевагою

Суперники китайського гіганта Shein у галузі швидкої моди вважають фізичні роздрібні магазини головною зброєю у боротьбі з жорсткою конкуренцією з боку онлайн-ритейлерів.

Наприклад, компанія Inditex, власник Zara, за останні 10 років збільшила середній розмір свого магазину з приблизно 500 квадратних метрів до 750-800.

Як пише Financial Times, роздрібний продавець закриває менші торгові точки, але модернізує та розширює основні місця. Так, минулого року в Роттердамі відкрили найбільший в історії магазин Zara.

Це може здатися нелогічним, коли продажі продовжують зміщуватися в Інтернет. Проте це дозволяє Inditex збільшити продажі на квадратний метр з 5000 євро/м кв у 2013 році до близько 8000 євро/м кв.

screenshot 3 | 1

Света Рамачандран, керівник відділу стратегії споживчих брендів Artemis Fund Managers, пояснює, що менша кількість великих магазинів означає підвищення ефективності, наприклад, потребує менше доставлень.

При цьому ритейлери у своїх магазинах демонструють повніший асортимент, спокушаючи покупців витрачати більше за відвідування.

До того ж, e-commerce та фізичний ритейл не працюють ізольовано. Згідно зі звітом платформи електронної комерції Shopify, веб-трафік може зрости майже на дві п’ятих за квартал після того, як бренд відкриває магазин.

Так звані роздрібні торговці швидкою модою першого покоління, такі як H&M і Inditex, повинні шукати способи, як вони можуть отримати будь-які переваги над Shein, чиєму пануванням допоміг відеододаток TikTok, - йдеться у матеріалі.

Читайте також: Готуються до відкриття. Inditex активно шукає працівників у низці українських ТРЦ

Новий виконавчий директор H&M Даніель Ервер пообіцяв скоротити час, необхідний для доставки нових колекцій у магазини.

H&M наразі повільніше, ніж конкуренти, реагує на тенденції, а Inditex має власні питаннями, а саме, як довго він зможе підтримувати свій нещодавній успіх.