Конкурент “Пʼяній вишні”. Одеський коньячний завод запускає власну мережу крафт-барів VESELKA
Одеський коньячний завод (ОКЗ), який входить у Global Spirits, виходить на ресторанний ринок з проєктом VESELKA.
Перший заклад нової мережі крафт-барів відкрився у Одесі у квітні і пропонує пʼять видів настоянок, зокрема яблучну і вишневу, також у меню є українське вино.
Про те, чи зможе мережа конкурувати з "П’яною вишнею" холдингу !FEST і "Білим наливом" Дмитра Борисова, та які плани у нового гравця, розповідає видання Forbes.
У стилі польської Żabka
Керівник крафт-бару VESELKA Сергій Дяченко розповідає, що проєкт планується розвивати як мережу за двома моделями франчайзингу:
- за першою франчайзі вкладається у відкриття закладу сам;
- за другою – він виконує роль керівника, а у відкриття та ремонт інвестує ОКЗ.
У разі, якщо франчайзі виходить з проєкту, він усе залишає нам, – каже керівник.
Одну з двох цих моделей запозичили у польського ритейлера Żabka, який обʼєднує понад 10 000 магазинів.
Місце на ринку
До алкогольного холдингу Global Spirits входять лікеро-горілчаний завод "Хортиця" у Запоріжжі, Одеський коньячний завод та дистрибʼютор "Українська торгова дистрибуційна компанія".
Протягом минулого року компанії групи сукупно заробили 8,4 млрд грн, що на 2,4% більше, ніж у 2022-му, не враховуючи ТОВ "УТДК", яка тоді не подавала фінансової звітності.
За словами Дяченка, головна різниця між франчайзинговою моделлю VESELKA та її основним конкурентом "Пʼяною вишнею"– відсутність паушального внеску та роялті.
У франшизі "Пʼяної вишні" такий внесок становить 15 тис. доларів, а загальні інвестиції у відкриття ресторану сягають від 1,8 млн грн за площі закладів від 21 до 80 кв. м.
Натомість вкладення у відкриття одного закладу VESELKA сягають 190 тис. доларів за окупності 20 місяців. Таку вартість Дяченко пояснює пояснює детальним оформленням інтерʼєру та освітленням бару, а площа закладу становить 75 кв. м.
Ми самі є виробником і одразу після виробництва доставляємо настоянки до закладу без посередників, складів та дистрибʼюторів, – зазначає топ-менеджер.
У "Білому наливі" Дмитра Борисова інвестиції становлять від 40 до 60 тис. доларів в один заклад площею від 50 кв. м.
Засновниця компанії "Ресторанний консалтинг" Ольга Насонова називає формат магазину-бару затребуваним в Україні. У березні цього року виторг таких закладів зріс на 17%, додає CEO компанії з автоматизації закладів Poster Родіон Єрошек.
Багато хто захоплюється успіхом "Пʼяної вишні", але успішною мережа буде у разі, якщо там продаватиметься приємний на смак продукт і його ціна буде не вищою за конкурентів, – зазначає Ольга Насонова.
Читайте також: EVA відкрила перший власний салон краси у ТРЦ Respublika Park
Зазначається, що VESELKA має досить амбітні плани і до жовтня цього року компанія хоче відкрити заклади у Варшаві, Бухаресті, Таллінні, Ризі, Вильнюсі та Нью-Йорку.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації