Конкуренція з китайськими платформами наростає. Amazon фіксує уповільнення продажів

Американський гігант електронної торгівлі Amazon повідомив про уповільнення зростання продажів у другому кварталі та заявив, що споживачі шукають дешевші варіанти для покупок, а це призвело до падіння акцій компанії.

Падіння акцій відбулося незважаючи на прибуток у другому кварталі та продажі хмарних обчислень, які перевищили оцінки аналітиків. Акції Amazon зросли на понад 20% цього року після закриття сесії в четвер, однак інвестори були розчаровані тим, що компанія прогнозує продажі в поточному кварталі нижче оцінок Уолл-стріт.

Фінансовий директор Amazon, Брайан Олсавскі, сказав журналістам, що споживачі "продовжують бути обережними з падінням своїх витрат" і додав, що товари з нижчими цінами продаються швидко.

Генеральний директор Енді Джессі погодився, додавши під час розмови з аналітиками, що клієнти знижували ціну, коли могли. Роздрібний онлайн- бізнес Amazon зіткнувся з посиленою конкуренцією з боку бюджетних роздрібних торговців, таких як Temu та Shein, які продають широкий асортимент товарів за низькими цінами безпосередньо з Китаю.

Ці коментарі повторили коментарі виробників Mondelez, PepsiCo та Kraft Heinz, які останніми днями підкреслили проблеми, з якими стикаються американські споживачі.

Онлайн продажі

Продажі онлайн-магазинів Amazon зросли на 5% у другому кварталі до 55,4 мільярда доларів (51,52 мільярда євро) порівняно зі зростанням на 7% у першому кварталі.

Один аналітик сказав, що уповільнення зростання роздрібних продажів спричинило розпродаж акцій після ринку.

Вони демонструють постійну динаміку щодо хмари з точки зору повторного прискорення, тому, я думаю, інвестори будуть налаштовані більш позитивно, але роздрібний аспект, безумовно, є тим, що зараз тисне на акції, — сказав Чарльз Роджерс, аналітик M. Наука.

Олсавскі сказав журналістам, що важко робити прогнози на третій квартал, оскільки такі події, як президентські вибори та Олімпійські ігри в Парижі, відволікали споживачів. Він сказав, що дводенна подія Amazon зі знижками, відома як Prime Day у липні, була "наймасштабнішою за всю історію", не надаючи конкретних деталей.

Читайте також: Сотні продавців китайського Temu протестують через непомірно високі штрафи платформи

Як і інші великі технологічні компанії, Amazon збільшує капітальні витрати, щоб інвестувати в інфраструктуру та розвиток штучного інтелекту. Олсавскі сказав, що витрати за перші шість місяців цього року склали близько 30,5 мільярда доларів (28,37 мільярда євро), що означає приблизно 16,5 мільярда доларів (15,35 мільярда євро) у другому кварталі.

ESM