Заборонили реєструвати ТМ: бренд PUMA виграв суд у виробника промислових машин PUMA Multipower

Німецький бренд спортивного одягу PUMA виграв суд проти австрійської компанії PUMA Multipower, яка займається виробництвом промислових машин (екскаватори, бульдозери, наземні транспортні засоби та агротранспорт).

У березні 2023-го компанія хотіла зареєструвати відповідну торгову марку, але спорт ритейлер подав заяву проти реєстрації, аргументуючи це тим, що PUMA Multipower порушує їхні авторські права на назву.

У PUMA зазначають, що назва PUMA Multipower створює хибну асоціацію з їхнім брендом і може заплутати покупців через свою схожість.

Заперечення направили до патентного відомства Австрії, яке відхилило його. У відомстві визнали схожість назв, але наголосили, що компанії випускають абсолютно різні групи товарів. Тож споживачі обох фірм навряд чи перетинатимуться.

У висновку зазначається, що PUMA Multipower “ніяк не експлуатує репутацію PUMA” реєстрацією своєї назви.

Як PUMA вдалось виграти справу?

Після відмови патентного відомства, PUMA перевели справу до Вищого обласного суду Відня.

Юристи фешн-бренду надали докази "широкого використання" бренду на території ЄС і зокрема в Австрії, інформацію щодо частки на цих ринках, а також свої фінансові звіти про витрати на рекламу у цих регіонах.

Врешті суд постановив, що PUMA є дуже відомим брендом на території Європейського союзу, тож його вплив може виходити за межі цільової аудиторії.

Це означає, що потенційні та наявні клієнти бренду можуть сприймати PUMA Multipower як компанію, напряму пов’язану з PUMA, хоча вони й випускають різні типи товарів.

Також судді відзначили, що аудиторія компаній може пересікатися, оскільки покупці промислових машин PUMA Multipower "також можуть бути покупцями одягу та взуття".

Врешті судді дійшли висновку, що схожість між назвами може знижувати ефективність рекламних компаній PUMA і при цьому позитивно впливати на репутацію PUMA Multipower, оскільки виробник “досягне таким чином комунікаційної переваги, не докладаючи власних зусиль”.

Читайте також: Amazon ліквідує десятки власних торгових марок через тиск антимонопольних органів

PUMA Multipower у свою чергу доводили, що під час створення назви надихались "стародавньою міфологією інків" але не змогли переконати, що зможуть використовувати свій бренд без прив’язки споживачів до PUMA.

Тому Вищий обласний суд Відня відхилив реєстрацію торгової марки PUMA Multipower, підтримавши заперечення німецького бренду.

DTF