Власник мережі MasterZoo отримає 2 млн доларів від USAID для запуску нової лінії виробництва
Власник мережі зоомаркетів MasterZoo компанія Suziria Group отримає рекордний грант в межах проєкту USAID "Інвестиції для стійкості бізнесу" - 2 млн доларів.
Цим грантом Suziria Group доінвестує проєкт на 4,5 млн доларів та збільшить свої виробничі потужності в Україні.
Грантове фінансування надається в межах підтримки Проєктом українських підприємств, які постраждали від війни. Отримані кошти дадуть змогу Suziria Group запустити власне виробництво вологих кормів для домашніх тварин у Калуші, що на Івано-Франківщині, куди після ракетних обстрілів Харкова вона перемістила виробництво зернових кормів і де почала виробляти м'ясні ласощі для собак і котів. Водночас частина виробничих потужностей у Харкові продовжує роботу, - йдеться у прес-релізі.
Завдяки запуску нової лінії компанія зможе наростити виробничі потужності, створити 130 нових робочих місць і значно знизити собівартість продукції.
Співвласниця Suziria Group Поліна Кошарна пояснює, що збройна агресія проти України та девальвація національної валюти негативно вплинули на роботу компанії, що змусило її переглянути бізнес-модель і зробити ставку на розвиток власних виробничих потужностей на заході країни.
Незважаючи на постійні обстріли Харкова і втрату частини магазинів на тимчасово окупованих територіях, Suziria Group не зупинилася, а продовжує розвиватися, адаптуючись під нові реалії. Запуск сучасного виробництва, створення додаткових робочих місць, а в майбутньому й вихід на нові зовнішні ринки сприятимуть економічному відновленню України та зростанню рівня ВВП, від чого виграє як підприємство, так і країна загалом, - зазначила заступниця керівника проєкту USAID "Інвестиції для стійкості бізнесу" Юлія Вітка.
Наразі вологі корми Suziria Group виробляються на партнерських потужностях у країнах ЄС, а з розширенням власного виробництва компанія зможе поступово відмовитися імпорту цієї категорії продукції та розширити географію продажів.
Читайте також: Дмитро Танько, “Епіцентр”: попри війну українці ніколи не економлять на товарах для дітей
*Довідка. Suziria Group - українська сімейна група компаній, до складу якої входять компанії Suziria Brands, Suziria Distribution, мережа зоомаркетів MasterZoo, яка налічує 190 магазинів, а також мережа грумінг-салонів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації