Компанія-власник IKEA запускає новий роздрібний бренд Livli – деталі

Компанія Ingka Centers, що управляє популярною меблевою мережею IKEA, оголосила про запуск нового споживчого бренду для європейського ринку: Livli.

Livli відображає постійне прагнення створити яскраві місця для зустрічей, керовані громадою, які є екологічними, грайливими та приємними, пояснюють у компанії. По суті це поєднання торговельного центру, коворкінгу та простору для розваг та спілкування.

Я дуже радий вітати Livli — найновіше, яскраве доповнення до нашої родини брендів! З Livli ми відзначаємо яскравість людей і місць. Йдеться про досвід, який є привабливим і значущим. Нова назва виражає нашу мету бути теплими, привітними, активними та повними життя. Це відчуття, яке ми хочемо, щоб кожен мав, проводячи час з нами, — каже Метт Драге, директор з комунікацій і маркетингу Ingka Centres.

Перший об'єкт має назву Livli Kungens Kurva і в ньому жителям Стокгольму запропонують розширений простір для розвитку, роботи, ігор, їжі та спілкування.

Представлення Livli є знаковим моментом для Ingka Centres! Нова назва бренду сповнена енергії та радості, ідеально резонуючи з тим, як ми створюємо місця для зустрічей. Оскільки ми очікуємо зростання потреб споживачів у фізичних зустрічах, наш бренд Livli запропонує нові види дозвілля та роздрібної торгівлі, які є стійкими, привабливими та ігровими, – додає Себастьян Гілвінг, директор із глобального розширення та розвитку Ingka Centres.

Очікується, що цей орієнтований на громаду, багатофункціональний напрямок буде тісно пов’язаний з IKEA. Амбіційне бачення 10-річного плану розвитку Livli Kungens Kurva передбачає створення жвавого цілодобового району для мешканців з живим досвідом роботи, гри та роздрібної торгівлі.

Читайте також: Зниження цін не допомогло? Продажі IKEA впали на 5% за результатами фінансового року

Він матиме стійку схему змішаного використання, засновану на принципах спільного дизайну, натхненного природою, для покращення добробуту відвідувачів.

Across Magazine