Компанія-власник Aliexpress не виправдала очікувань аналітиків – причини
Китайський гігант онлайн-торгівлі Alibaba Group, що є власником маркетплейсу Aliexpress, завершив другий квартал 2024 року результатами, які виявилися нижчими за очікування аналітиків.
Причиною таких показників є висока конкуренція між онлайн-ритейлерами на китайському ринку.
Так, чистий прибуток компанії за цей період склав 24,27 млрд юанів (3,4 млрд доларів), що на 29% менше, ніж минулого року і не дотягує до прогнозу аналітиків, який становив 28,18 млрд юанів.
Виторг Alibaba Group збільшився на 3,9%, досягнувши 243,2 млрд юанів ($33,47 млрд), проте це також виявилося нижчим за очікування, які передбачали показник у 246,4 млрд юанів. Крім того, темпи зростання продажів значно сповільнилися порівняно з попереднім кварталом, коли вони становили 6,6%.
На думку експертів ринку, на показники Alibaba негативно впливає гостра конкуренція в Китаї як з місцевими торговими майданчиками, так і з соціальними мережами.
Читайте також: Amazon дасть друге життя своїй технології Just Walk Out із новим штучним інтелектом
Компанія також страждає від непростої економічної ситуації в країні та слабкого споживчого попиту.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації