Компанія-власник Aliexpress не виправдала очікувань аналітиків – причини

Китайський гігант онлайн-торгівлі Alibaba Group, що є власником маркетплейсу Aliexpress, завершив другий квартал 2024 року результатами, які виявилися нижчими за очікування аналітиків.

Причиною таких показників є висока конкуренція між онлайн-ритейлерами на китайському ринку.

Так, чистий прибуток компанії за цей період склав 24,27 млрд юанів (3,4 млрд доларів), що на 29% менше, ніж минулого року і не дотягує до прогнозу аналітиків, який становив 28,18 млрд юанів.

Виторг Alibaba Group збільшився на 3,9%, досягнувши 243,2 млрд юанів ($33,47 млрд), проте це також виявилося нижчим за очікування, які передбачали показник у 246,4 млрд юанів. Крім того, темпи зростання продажів значно сповільнилися порівняно з попереднім кварталом, коли вони становили 6,6%.

На думку експертів ринку, на показники Alibaba негативно впливає гостра конкуренція в Китаї як з місцевими торговими майданчиками, так і з соціальними мережами.

Читайте також: Amazon дасть друге життя своїй технології Just Walk Out із новим штучним інтелектом

Компанія також страждає від непростої економічної ситуації в країні та слабкого споживчого попиту.

Trade Master