Компанія Nestlé відчула наслідки війни: концерн піднімає ціни на продукцію по всьому світу
Марк Шнайдер, генеральний директор Nestlé, повідомив, як компанія відреагувала на зростання інфляції.
Концерн підняв ціни трохи більш ніж на 5%, хоча на американському ринку з’являться рекордні підвищення, що досягають 8,5%. У той же час, глава концерну повідомив, що у разі подальшого зростання операційних та виробничих витрат ціни на продукцію також поступово підвищуватимуться.
“Відповідно до змін на ринку, ми підняли ціни, але зафіксували постійний попит”, – зазначив Марк Шнайдер.
Читайте також: Valio продає бізнес у росії
Однією із причин зростання інфляції є війна в Україні. Компанія Nestlé не хотіла залишати російський ринок, що викликало хвилю критики на адресу концерну.
Під тиском критики компанія перестала продавати в росії деякі продукти, які вважала «непотрібними», наприклад KitKat або Nesquik. Інші продукти все ще доступні на російському ринку, що компанія пояснює «гуманітарними міркуваннями».
До початку війни Nestlé була найбільшим рекламодавцем своєї галузі в росії – в 2021 році компанія витратила на рекламу 6,12 мільярда рублів. Підсумовуючи перший квартал 2022 року, Nestlé повідомила про збільшення продажів на 5,4%. Найбільш продаваними брендами є Purina, Nescafé та KitKat.