Комерціалізація торговельних центрів Carrefour Polska сягнула 98%

З початку цього року Carrefour у Польщі підписав 36 договорів оренди, об’єднався з 31 новим брендом і продовжив приблизно 140 контрактів, зміцнюючи свої позиції у галузі торговельних центрів.

За цей період портфель нерухомості мережі поповнили такі бренди, як New Yorker, Dealz і Tchibo, а рівень комерціалізації об’єктів досяг 98%.

За словами директорки Carrefour Shopping Malls Єви Карска, попри складну ситуацію на ринку, пов'язану з високою інфляцією та зростанням витрат на обслуговування, торговельні центри компанії досягають дуже хороших результатів.

Завдяки сформованому положенню наших об’єктів на локальних ринках, ефективній маркетинговій діяльності та гнучкому підходу до мінливих умов у галузі ми відзначаємо, що орендарі все більше цікавляться можливістю продовження контрактів на наступні роки, а також додаванням нових брендів. до нашого портфоліо, - зазначила вона.

Торговельні центри Carrefour

У Польщі компанія управляє понад 20 великими ТЦ, загальна площа яких перевищує 230 тис. квадратних метрів.

Девелопер активно інвестує у свій портфель нерухомості, сприяє цьому позитивне сприйняття торгових центрів компанії орендарями, хороші довгострокові ділові відносини та підтримка стабільних показників відвідуваності окремих об’єктів.

Читайте також: Pandora створила власний “діамантовий район” у Нью-Йорку

Наразі мережа завершує друге розширення свого флагманського роздрібного парку Sonata Park у Сохачеві. Відкриття нової частини ТРЦ планується до кінця цього року.

ESM