Колаборація з Ponchyk Boy. Як формат “Айфончик та Пончик” відкрив двері столичних ТРЦ для мережі “Техно їжак”
Підприємці Олексій Гулий та Олександр Жиляєв відкрили у столичному ЦУМі спільний магазин, у якому продають айфони та пончики. Концепція отримала назву “Айфончик та Пончик”.
В просторі поєднались магазин “Техно їжак” та кав'ярня-кондитерська Ponchyk Boy, проте, чи дієздатна така концепція? Чи вдасться масштабувати ідею на інші ТРЦ та що планують підприємці?
Про це бізнесменів розпитали засновник та СЕО idnt Микола Чумак та директорка компанії UTG Євгенія Локтіонова, розмову передає видання Forbes. Українська Рада Торгових Центрів пропонує найцікавіше з матеріалу.
Як виникла ідея?
Мережа “Техно Їжак” походить з Харкова, тож з початком повномасштабної війни компанія чимало втратила.
Переїхали командою до Львова, а потім до Києва й вирішили максимально розвиватися в столиці. Ми орендували локацію 100 кв. м на Великій Васильківській, де зробили новий шоу‑рум із тим, що залишилося від харківського. У першій залі техніка Apple, а в другій – вінілові платівки Play Vinyl, окуляри та годинники Zavod, пазли від українських брендів, - каже Олексій Гулий.
Підприємець хотів зробити модне місце, яке відрізняється від решти магазинів,із гаджетами Apple. Також він вже декілька років мріяв відкрити магазин у ЦУМі, але переговори з директоркою з оренди нічим не закінчувалися.
На її думку, мережа тоді ще не доросла до ЦУМа, тож Гулий запросив її до столичного шоуруму. Директорці сподобалася концепція і вона запропонувала площу на п’ятому поверсі, однак там не достатньо людей.
А я запропонував їй, щоб ми розмістилися на шостому поверсі, де розташовані ресторани. Вона запитала, яким чином айфони продаватимуться на фуд‑корті? Я попросив її дати мені два дні, за які ми з креативним директором вигадали ідею "Айфончик та пончик", - пояснює Гулий.
Саме так з’явилася ідея, яку ЦУМ затвердив з першого разу і не вніс жодних правок.
Цільова аудиторія
Олександр Жиляєв умовно ділить клієнтів нового закладу на два типи, перший - які прийшли в ЦУМ випити кави, поїсти, погуляти по красивому ТРЦ, а другий - люди, які зробили замовлення через інтернет‑магазин "Техно Їжак" і прийшли по нього.
95% трафіку ЦУМу – це користувачі айфонів. Наш клієнт – це користувач айфону, і тому тут усі наші клієнти. Якщо взяти шостий поверх, то сюди люди приходять досить часто, а власникам Apple завжди щось потрібно: наклеїти нове скло чи придбати чохол, - додає Олексій Гулий.
Цікаво, що на чохлах магазин заробляє більше, ніж на самих айфонах. На чохлах маржа становить понад 100%, а на айфонах лише 3%.
Сума інвестицій у торгову точку в ЦУМі разом із товаром становить 10 млн грн. Підприємці розраховують повернути інвестиції протягом трьох років.
Раніше у ЦУМі ніколи не продавались айфони, тож точка поступово набиратиме популярності. Розуміючи це, підприємцям дали пільгові умови з оренди на рік.
Чому саме ЦУМ?
Євгенія Локтіонова зауважила, що до столичного Lavina Mall щодня приходить близько 50 тис. відвідувачів, а в центральному універмазі їх значно менше.
Втім, Олексій Гулий зазначає, що йому було цікаво відкритися в ЦУМі, де лише він продає айфони, тоді як у Lavina Mall острівців з аксесуарами 35.
Без цієї концепції ми б просто тут не відкрилися. Але погоджуюсь, якби ми стартували в Ocean Plaza або Lavina, то цифри продажів були би кращими. Втім, достукатися зі звичайним форматом до торговельних центрів у нашій ніші досить складно. Раніше нам відповідали: вільних місць немає, а черга з 15 операторів, - пояснює він.
Співпраця з ТРЦ
Відкриття у ЦУМі допомогло “Техно Їжак” підписати нові договори оренди з іншими ТРЦ у Києві.
Вже укладено договори в Ocean Plaza і Respublika Park, ведуться переговори із River Mall, Smart Plaza Politech та Gulliver.
Для нас відчиняються двері у торговельні центри, коли ми показуємо, що стоїмо в ЦУМі і який вигляд це має. Я провів багато зустрічей і з інвесторами, і з представниками ТЦ і можу сказати, що це працює, - підкреслив СЕО “Техно Їжака”.
Робота в одному просторі
“Техно Їжак” та Ponchyk Boy ділять орендну плату пропорційно площі, приблизно 60/40.
Ще однією перевагою формату є вигідність оренди, адже якби Гулий хотів розмістити самого «Техно Їжака», то за 40 м кв довелося б платити більше, ніж за 60 м у колаборації з Ponchyk Boy.
Ця енергія тусовки потрібна торговельним центрам, бо зазвичай у них досить нудно. ТРЦ ладні йти на ліпші умови заради того, щоб притягнути цікаву аудиторію, молодих класних людей. Вони шукають цікаві бренди, на які йдуть. Ми хочемо стати саме тим брендом, концептом, на який ідуть люди і який створює вайб, - пояснює він.
Читайте також: На Хрещатику відкривають триповерхову книгарню за 45 млн грн (фото)
Масштабуватися поза межами Києва у цього концепту поки немає можливості, однак це не виключено.
У поєднанні "Техно Їжак" та Ponchyk Boy є цікавими і для ТРЦ, і для клієнтів. Гулий розповів, що незабаром “Айфончик та пончик” відкриється на першому поверсі в більш відвідуваному центрі. Очікується, що фінансові результати будуть іншими і можна буде планувати масштабування по Україні.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації