Кількість запитів українською у e-commerce зростає: що шукали у 2024 році (дослідження)

Середня кількість комерційних запитів українською мовою в Google за 2024 рік зросла на 5%

Очікується, що середня кількість усіх пошукових запитів українською зросте до 36,6% за підсумками року. Про це йдеться в дослідженні Promodo, проведеному на основі 341 000 запитів у різних галузях e-commerce, передає Forbes.

Кількість запитів у категоріях 

У категорії "Зоотовари" кількість запитів українською сягає 41%, так, "корм для котів" зріс на 49% за рік, до 12 100 запитів. Цей же запит російською користувачі шукають удвічі рідше – 6600 запитів.

У категорії “Електроніка” більшість досі шукає російською, так, частка запитів українською становить 21,3% проти 78,7% російською мовою.

Однак це все одно на 4,4% більше, ніж роком раніше. Наприклад, пошук словосполучення "безпровідні навушники" зріс на 3%, до 22 800 запитів за рік, тоді як «беспроводные наушники» шукали на 18% рідше відносно 2023 року – 22 200 раз.

У категорії “Алкоголь” кількість запитів українською мовою зросла до 21,4%, що на 3,5% більше рік до року. Зокрема, слово “текіла” користувачі шукають на 22% більше, ніж у 2023-му. 

Однозначна перевага української у ніші "Дитячі товари", де запити державною мовою зросли із 47,8% до 50,6%.

Українці почали все частіше використовувати слово "іграшки", замість російського “игрушки”. Використання українськомовного варіанта слова зросло на 49% за рік, до 40 500 запитів. Цей показник зрівнявся з російськомовними запитами, кількість яких також 40 500. 

У категорії "Косметика" частка комерційних запитів досягла третини, наприклад запит "пудра для обличчя" збільшився на 233%, тоді як "пудра для лица" впав на 21%.

Читайте також: Чи планують українці різдвяно-новорічний шопінг у 2024 році – дослідження Deloitte Ukraine

У медицині найбільше зростання показав запит "амізон ціни" – плюс 179%. Майже 30% усіх пошукових запитів у категорії – українською. 

У категорії "Спорт" частка пошуку товарів українською мовою – 43%.