KFC може втратити 20% клієнтів у росії через перейменування в Rostic’s
Головна проблема мережі полягає в тому, що франчайзі не можуть разом перейменувати всі ресторани, а при виборі між KFC і Rostic’s споживачі надаватимуть перевагу першій вивісці.
Голова координаційної ради Федерації рестораторів та готельєрів Сергій Міронов заявив, що у разі перейменування KFC у Rostic’s мережа ресторанів швидкого харчування втратить до 20% клієнтів у росії.
«Якби заміна була одразу у всієї тисячі ресторанів — куди не йшло. Вони втратили б на впізнаваності, але підтягнули б виручку загальними програмами. Але проблема в тому, що франчайзі не можуть провести перейменування відразу. І на тлі плавної заміни частини закладів на Rostic’s — у Rostic’s ніхто не піде за наявності KFC. Вони втратять до 20% відвідувачів, а можливо, і більше», — зазначив Міронов.
За його словами, 3 великі екс-франчайзі KFC мають невисоку рентабельність — близько 5-6% через те, що роялті у KFC 10%, що вище за ринок.
На початку березня Yum! Brands заявила про зупинення роботи ресторанів KFC у росії. Пізніше компанія повідомляла, що уклала договір із продажу російського підрозділу KFC локальному франчайзинговому оператору. За умовами договору всі заклади мають бути перейменовані. Нові ресторани відкриються під вивіскою Rostic’s.
Читайте також: Французький бренд DIM йде після 25 років роботи у росії