Кешбек і спеціальні пропозиції: мережа Usupso запустила додаток та програму лояльності
Українська мережа магазинів азійських товарів Usupso запустила власний додаток та програму лояльності для покупців. Скачати застосунок вже можна на платформах AppStore та GooglePlay.
У компанії зазначають, що запуск додатку обумовлений необхідністю автоматизації процесу покупок та удосконаленням роботи з клієнтською базою.
Перший етап впровадження програми лояльності передбачає можливість отримати кешбек на бонусний рахунок у розмірі 5% від будь-якої покупки.
За задумом розробників програми, застосунок також має стати додатковим джерелом комунікації з постійними клієнтами мережі.
Покупці, за допомогою додатку, зможуть швидко отримувати інформацію про спеціальні пропозиції, акції та новинки Usupso.
За словами СЕО та співвласниці мереж Usupso та O!Some Маріанни Самсонової, це лише перший етап запровадження програми лояльності.
Основною ціллю процесів є взаємопроникнення офлайн та digital-каналів продажів, а також вироблення індивідуального підходу до маркетингових комунікацій з кожним клієнтом, – розповіла Маріанна Самсонова.
Ребрендинг Usupso
Раніше ми розповідали, що засновники Usupso вирішили відійти від концепції "Japanese Designer Brand" та японських товарів для дому.
Компанія хоче позиціонувати себе, як перший азійський мультибрендовий магазин, для цього було створено магазин O!Some. Під цією назвою відкрилися вже 5 торгових точок.
Цей формат передбачає максимальну представленість категорій товарів та товарних позицій для забезпечення будь-яких потреб покупців.
До кінця 2023 року компанія планує провести ребрендинг усієї своєї мережі. Детальніше про те, де відкрився ще один магазин O!Some, читайте в нашому матеріалі.
Джерело: Асоціація рітейлерів України
Читайте також: Fozzy Group одна з перших в Україні запроваджує систему маркування товарів Nutri-Score