Kaufland відреставрував історичний ринок у центрі болгарської Софії (фото)

Європейський ритейлер Kaufland продовжує експансію і останнім часом у ній все більшу роль відіграє ревіталізація.

Інтеграція і модернізація існуючих торгових точок збільшилися порівняно з будівництвом нових. Так, у болгарській столиці Софії завершено дуже особливе відродження: історичний ринковий зал у центрі мегаполісу отримав нове дихання як сучасне торгове місце з великою чутливістю та увагою до деталей.

Як для міжнародної компанії роздрібної торгівлі, для нас було великою честю придбати цю унікальну нерухомість. Ми усвідомлюємо відповідальність і підійшли до планування з належною повагою, — говорить Майкл Гізе, керівник Міжнародного центрального підрозділу. Збереження унікального характеру цього історичного місця роздрібної торгівлі завжди було для нас пріоритетом, — додає Гізе.

Компанія Kaufland представлена ​​в Болгарії з 2006 року і наразі має там понад 65 магазинів, 16 з яких знаходяться безпосередньо в Софії.

Історичний ринковий зал у центрі столиці був побудований у 1909 році як перший в країні критий ринковий зал у стилі неоренесансу з типовими орнаментами, круглими вікнами та скляним дахом. Він також був побудований на залишках римської будівлі з четвертого століття.

Під час ремонту, який тривав близько 11 місяців, вдалося поєднати минуле з сьогоденням і майбутнім: спеціальні консерваційні заходи дозволили зберегти мансардні вікна та металеву конструкцію даху.

r orig orig centralni hali kaufland scaled | 1

Неокласичний фасад відреставрували разом з кращими європейськими реставраторами. Історики та археологи з Софійського обласного музею допомогли зберегти римську історію цього місця. У підвалі знаходяться залишки римської фортечної стіни, яку можна оглянути через безкоштовну музейну зону. Оригінальний баштовий годинник, якому понад 110 років, був відновлений, як і внутрішній фонтан, за оригінальними планами будівлі.

Читайте також: LEGO відкрив унікальний квітковий магазин у Нідерландах (фото)

Тепер оновлена ​​торгова локація може похвалитися перевагами сучасної торгової зони, відвідувачі залу також можуть розраховувати на зону віртуальної реальності, де через VR-окуляри можна подивитися новий цифровий рівень багатошарової будівлі.

При проектуванні магазину Kaufland особливу увагу було приділено використанню енергозберігаючих та екологічно чистих технологій.

Across Magazine