Категорія “Електроніка” – найстабільніша. Дослідження українського e-commerce від Promodo

У першому півріччі 2024-го кількість онлайн-покупок у категорії "Одяг і взуття" зросла на 74%, хоча кількість користувачів порівняно з 2023 роком не збільшилася.

У ювелірній галузі кількість замовлень зросла майже на 50%, виторг у доларах збільшився на 78%, про це свідчить дослідження ринку e-commerce від агенції Promodo. Втім, не всі категорії активно зростають.

Так, найбільш стабільною в електронній комерції України залишається галузь “Електроніки”, у цій категорії кількість користувачів виросла в середньому на 14%, відносно перших шести місяців 2023 року.

Ключовий приріст відбувся у травні та червні, на думку аналітиків, причиною ймовірно є криза з електропостачанням в Україні та надпопит на електроустаткування.

Виторг у категорії в 2024-му зріс на 7,5% в доларах – категорія вийшла на показники довоєнного 2021 року.

Кількість покупців у ніші "Продукти та алкоголь" за аналогічний період збільшилася на 37%, покупок – зросла вдвічі. У долара виторг в категорії зріс на 120%, піковими були лютий та березень.

У категорії "Одяг та взуття" зростання у розрізі виторгу становило 2% у доларах, а кількість покупок у ніші за перше півріччя зросла на 74%, хоча кількість користувачів не збільшилась.

В категорії "Аптеки" в доларах відбулося просідання на 13%, кількість покупок також просіла – на 5%. Однак трафік за шість місяців 2024-го в середньому зріс на 93% рік до року.

Читайте також: Епоха Mobile Commerce у ритейлі: головні тренди 2024

В категорії "Ювелірних прикрас" виторг у доларах зріс на 78%. Сезонність залишається стабільною для ніші: лютий та березень – пікові місяці продажів у першій половині року. За кількістю замовлень, порівняно з 2023-м, зростання на 47%. Трафік у категорії збільшився на 32%.