Каси самообслуговування знижують лояльність покупців до магазину – дослідження

Каси самообслуговування можуть знижувати лояльність покупців до магазину та створюють певні додаткові проблеми для ритейлерів.

Про це свідчить дослідження Коледжу бізнесу LeBow при Дрекселіському університеті. Автори дослідження зазначають, що вирішили провести опитування покупців, оскільки вплив так званих самокас на купівельний досвід споживачів практично не досліджено.

Результати показали, що люди хочуть відвідувати магазини зі звичайними касами та касирами. Зокрема через те, що їм не подобається самостійно упаковувати замовлення та виконувати інші завдання на касі.

Також похід на звичайну касу асоціюється з хорошим обслуговуванням.

У той же час з’ясувалося, що нелояльне ставлення до самокас можна змінити, якщо переконати покупців, що це корисний досвід.

Досвід ритейлерів

Мережі почали використовувати каси самообслуговування для прискорення процесу покупок та скорочення витрат.

Однак останнім часом ритейлери в США все частіше відмовляються від цих апаратів, адже це збільшує рівень крадіжок. Справа в тому, що деякі люди навмисно не пробивають деякі товари або пробивають їх неправильно, іноді так стається в результаті помилки.

Такі гіганти роздрібної торгівлі як Costco, Walmart і Kroger зіткнулися з тим, що каси самообслуговування все одно вимагають, щоб поряд стояв співробітник для допомоги покупцям.

Проблеми виникають і з продажем підакцизних товарів, адже для цього потрібно вручну перевіряти документи. У Costco, наприклад, почали перевіряти картки покупців, адже останнім часом люди почали брати чужі карти, а вся система роботи мережі будується на членських внесках.

Читайте також: Повернення до масштабних проєктів. Як JYSK, EVA і VARUS пройшли 2023 рік і що планують у 2024-му

Walmart також відмовився від кас самообслуговування у трьох магазинах в Альбукерці після скарг продавців про збільшення кількості крадіжок. При цьому прибирати їх з усіх точок ритейлер не планує.

Trade Master