JYSK проведе рестайлинг всіх магазинів до кінця 2024 року – в чому суть концепції 3.0

Данський ритейлер меблів та товарів для дому JYSK хоче до кінця 2024 року завершити рестайлінг усіх своїх магазинів за концепцією 3.0.

Наразі JYSK вже провів оновлення 2000 точок, залишилось близько 1,2 тис. магазинів.

Кілька днів тому мережа ввела в експлуатацію 2000-й магазин, який було оновлено до формату під назвою Store Concept 3.0, він розташовується в угорському місті Геделле неподалік Будапешта.

У JYSK наголошують, що проєкт модернізації магазину 3.0 є однією з найбільших інвестицій в історії компанії, окрім відкриття нових магазинів.

Ми помітили, що новий формат магазину позитивно сприймається покупцями та збільшує продажі в магазинах після реконструкції порівняно з попереднім дизайном. Кожна деталь у магазині розроблена та створена, щоб якнайкраще продемонструвати наш асортимент, — зазначають у мережі.

*Довідка. Концепція 3.0 передбачає новий підхід до просторового дизайну та освітлення, JYSK зосереджується на дерев’яній підлозі та деталях зі світлого дерева, приглушених кольорах, різному освітленні, та простішій навігації.

JYSK в Україні

Нещодавно ритейлер відкрив одразу два магазини – новий магазин у Коломиї, в ТРЦ "ПРУТ", і оновлену точку у Дніпрі, ТК "НАША ПРАВДА". Тепер мережа налічує 87 магазинів в Україні, що перевищує довоєнну кількість.

Точки також працюють відповідно до нової концепції мережі. Це дає можливість поширити асортимент безпосередньо в магазині та покращити презентацію товарів. Також після перебудови у нову концепцію в магазині покращується ергономіка для персоналу, оскільки це означає більше простору, кращу викладку товару тощо.

Читайте також: McDonald’s відкрив 91-й ресторан в Україні у Крюківщині

Головною метою JYSK в Україні є відкриття 100 магазинів, такі амбіції компанія висловила ще до початку повномасштабної війни.

All Retail