JTI Україна відкрила новий магазин Ploom X Advanced у столиці

Компанія JTI Україна відкрила новий магазин Ploom X Advanced у Києві, в ТРЦ River Mall.

Про це повідомляє прес-служба консалтингової компанії Retail & Development Advisor (RDA), яка виступає ексклюзивним партнером та брокером JTI Україна в цьому проєкті.

Цьогоріч Ploom X Advanced з’явився в продажу в роздрібних мережах Києва та на спеціалізованому сайті www.ploom.uа. Перший фірмовий магазин Ploom у форматі острову відкрився в серпні цього року в столичному ТРЦ Gulliver.

Як розповіла менеджерка з торгової нерухомості RDA Анна Яценко, в середині жовтня компанія запустила ще одну точку продажу Ploom в найбільш відвідуваному торгово-розважальному центрі Києва на лівому березі Дніпра - ТРЦ River Mall.

3 8 scaled | 1

Відкриття нових магазинів у найпопулярніших торгових центрах є стратегічно важливим для нового бренду, оскільки це дозволяє швидко охопити широку аудиторію, підвищити впізнаваність та забезпечити зручний доступ до продуктів у місцях із високою прохідністю. Такі ТРЦ, як River Mall притягують велику кількість потенційних клієнтів, сприяючи збільшенню продажів, а також створюють можливість для безпосередньої взаємодії з покупцями, які можуть отримати консультації, випробувати продукти та переконатися в їхній якості на місці”, - прокоментувала вибір локації Анна Яценко.

В новому магазині Ploom можна придбати пристрої Ploom X Advanced всіх кольорів та абсолютно весь спектр наявних аксесуарів. Додатково JTI Україна планує вже найближчим часом забезпечити клієнтів локації в ТРЦ River Mall можливістю персоналізувати свій пристрій гравіюванням.

Для нас є важливим не лише високий рівень сервісу, але й нові та зручні для споживача послуги, які сприятимуть формуванню лояльності клієнтів і забезпечуватимуть конкурентну перевагу на ринку. В сегменті пристроїв для нагрівання тютюну якість продукту та зручність використання відіграють значну роль, тож клієнти очікують не лише на ефективний продукт, а й на персоналізований підхід, швидке обслуговування, консультації та підтримку після покупки, - підкреслила керівниця групи з розвитку категорії продуктів зниженого ризику та напряму цифрових технологій JTI Україна Дарія Сергієнко.

 Читайте також: Компанія RDA та мережа Reima домовились про аутсорс відділу розвитку

За її словами, компанія планує продовжити масштабування торгової мережі бренду і вже до кінця поточного року відкриє ще декілька локацій в найбільш-популярних торгово-розважальних центрах столиці. Раніше в JTI Україна повідомляли про плани інвестувати в новий продукт близько $60 млн впродовж 2024–2026 років.