Підсумки 2019-го Budhouse Group: Нульова вакантність, зростання товарообігів, розвиток онлайн
Девелоперська компанія Budhouse Group, що реалізувала в Україні такі проекти як ТРЦ Forum Lviv у Львові, Fabrika в Херсоні та Lubava в Черкасах, звітувала про результати роботи у 2019 році.
Торгові центри Budhouse Group в 2019 році відвідало 27,6 млн людей, що на 1% більше ніж в 2018 році. На 1000 кв. м орендної площі на день, таким чином, припало в середньому близько 680 відвідувачів. У середньому, відвідувачі бувають у торгових центрах Budhouse Group 8 разів на місяць та проводять 90 хвилин за одне відвідування.
Товарообіг
Порівняно з 2018 роком темпи зростання товарообігу торгових центрів у гривневому еквіваленті суттєво знизилися. Якщо 2018-го середній приріст становив 23,3%, то 2019 року — 12,8%. За оцінками девелопера, основними причинами зниження темпів стали: подвійні вибори, невдалий осінньо-зимовий сезон через рекордно теплу погоду, та зміцнення гривні, що вплинуло на зниження попиту в цілому. Загальний товарообіг торгових центрів Budhouse Group у 2019 році становив близько 7,8 млрд гривень.
Найбільший приріст у національній валюті був у ТРЦ Lubava (19%). Водночас середня орендна ставка у 2019 році в доларах США зросла на 19%, що суттєво вище за показник 2018 року.
Нові орендарі
У 2019 році середня вакантність у торгових центрах компанії становила близько 0,2%. Ротація орендарів зменшилася порівняно з 2018-м та була пов'язана із закінченням терміну дії деяких договорів. Загалом за рік було підписано 40 нових договорів оренди загальною площею 3100 кв. м (56 нових договорів та понад 7000 кв. м у 2018 році). Великих угод, площею понад 300 кв. м, у 2019 році у торгових центрах BHG не було.
Онлайн
У 2019 році торгові центри Budhouse Group традиційно багато уваги приділяли онлайновому просуванню. Загальна кількість контактів з користувачами на різних онлайн-ресурсах склала 36,3 млн разів (охоплення публікацій у соцмережах, відвідування сайту, пошукові запити, мобільний додаток та інше).
Загальна кількість фоловерів у соціальних мережах об'єктів групи за підсумками року становила 462 000 осіб. Приріст протягом року становив 30%. Найбільше зростання зафіксовано у ТРЦ Lubava (+55%). Публікації облікових записів об'єктів компанії охопили аудиторію в 34,1 млн осіб (+26%). Акаунти торгових центрів Forum Lviv та Fabrika Херсон залишаються у трійці найбільших в Україні за кількістю людей.
Також зростала активність сайтів торгових центрів. За 2019 рік на сайтах групи було зроблено понад 1 млн сеансів (приріст 26% до 2018 року), з яких 650 тисяч склали унікальні користувачі. Кількість пошукових запитів об'єктів компанії становила 533 000.
Заходи
Минулого року в торгових центрах Budhouse Group пройшло 498 різних заходів, з них великих, спрямованих на збільшення відвідуваності — близько 170. Найбільш значущими заходами, що залучили додатковий потік у кожну з ТРЦ у розмірі понад 5000 осіб, стали дні народження ТРЦ Black Friday, Halloween, Shopping day та інші.
Нагороди та премії
ТРЦ Fabrika став фіналістом престижного міжнародного конкурсу ICSC Solal Marketing Awards 2019. ТРЦ Forum Lviv посів перше місце в номінації «Кращий середній торговий центр» за версією Retail&Development Business Awards 2019. ТРЦ Fabrika Херсон – перше місце в номінації населенням менше 1 млн осіб» за версією Retail&Development Business Awards 2019. ТРЦ Lubava Черкаси – друге місце у номінації «Кращий малий торговий центр у містах з населенням менше 1 млн осіб» за версією Retail&Development Business Awards 2019.
Довідка. Budhouse – інвестиційно-девелоперська група компаній, заснована у 2006 році. Спеціалізується на розвитку, будівництві та управлінні проектами нерухомості на території України.
Група володіє та керує рядом об'єктів комерційної, офісної, готельної та житлової нерухомості у таких містах як Київ, Херсон, Черкаси, Одеса, Харків, Запоріжжя та Львів.
У портфель проектів торгової нерухомості, реалізованих Budhouse Group, входять знакові для України об'єкти: ТРЦ Fabrika у Херсоні (GLA – 65 000 кв. м), ТРЦ Forum Lviv (GLA – 36 000 кв. м) та ТРЦ Lubava у Черкасах (GLA – 18 000 кв.м).
На стадії будівництва знаходяться ТРЦ Nikolsky у Харкові загальною площею понад 100 000 кв. м та ТРЦ Yessa в Одесі площею 60 000 кв. м. Ще кілька великих торгово-розважальних центрів знаходяться на стадії девелопменту: ТРЦ Khortitsa Mall у Запоріжжі (GLA 57 000 кв. м) та ТРЦ Hartz у Києві (GLA 96 000 кв. м).