Ірина Чечоткіна розповіла про успіхи та плани Rozetka у Польщі

Співвласниця найбільшого в Україні гравця e-commerce Rozetka Ірина Чечоткіна розповіла про те, як маркетплейс розвивається на ринку сусідньої Польщі, де почав роботу з березня 2023 року.

За її словами, портал Rozetka.pl за півроку роботи в Польщі вийшов на показник 10 тисяч замовлень на місяць і для старту це не мало. Кількість замовлень в Україні компанія не розкриває, але за даними 2019 року, Rozetka щомісяця обробляла близько 1,6 млн замовлень, каже керуючий партнер інвесткомпанії Capital Times Сергій Гончаревич.

Ірина Чечоткіна пояснює, що польський сайт Rozetka задумували передусім як сервіс для українців, які через війну проживають у Польщі, але ним користуються і поляки.

Спочатку Rozetka.pl працював як інтернет-магазин техніки та одягу, а зараз має в асортименті 13 товарних категорій, зокрема товари для дому, одяг, взуття, продукти харчування, тощо. 

Йде велика робота по наповненню складу, збільшенню асортименту, побудові відносин з постачальниками, – розповідає Ірина Чечоткіна.

Rozetka продає товари не лише через власний інтернет-магазин, а й на найбільшому маркетплейсі Польщі Allegro. Співвласниця компанії зазначає, що Rozetka вчиться у гіганта європейського ритейлу і задоволена співпрацею.

Особливості місцевого споживача

Раніше співвласник компанії Владислав Чечоткін розповів, що польський покупець відрізняється від українського поміркованістю.

Хоча у країні-сусідці вищий рівень заробітних плат, поляки "борються за кожний свій злотий і купують речі набагато дешевші, ніж купують в Україні".

Читайте також: Кількість ТРЦ зростає: огляд трендів торговельної нерухомості Балканських країн

Робота самого ритейлера в Польщі також відрізняється від діяльності в Україні - компанії доводиться завойовувати довіру. Найбільше труднощів з польськими банками, яким український бізнес має довести, що він не з тимчасово окупованих росією територій і не перебуває під санкціями.

Forbes