iPhone чи пиво? Українські бренди підхопили новий тренд у соцмережах

Маркетинговий хід ірландського бренду пива Guinness спричинив появу нового тренду, до якого приєднались українські бренди.

Все розпочалося з допису Guinness у соцмережі Х, який запропонував обрати iPhone 16 Pro Max за 1199 фунтів стерлінгів (1498 дол) або 218 пінт пива (159 л).


Креативну ідею підхопили українські компанії, що також запропонували користувачам зробити нестандартний вибір. Зокрема, Київстар, Галичина, Rozetka та інші почали створювати власні варіанти вибору між iPhone та своїми товарами чи послугами.

Український інтернет-магазин Rozetka запропонувала користувачам мережі обрати iPhone 16 Pro Max або 176 бобрів

Изображение

Телекомунікаційна компанія Київстарзапропонувала користувачам не поповнювати рахунок 19 років замість того, щоб купувати новий iPhone. 

Изображение

Укрпошта” також приєдналася до флешмобу. Її варіантами стали iPhone 16 Pro Max та 4750 мішків.

Изображение

Автомобільний ринок не залишився осторонь бренду. Український бренд автомобільної інтернет-торгівлі “Авторіа” пронує обрати новий iPhone 16 або Ланос та 54 ялинки-пахучки.

Изображение

Сервіс Онлайн Страхування hotline.finance пропонує обрати між iPhone та 12-ма автоцивілками для авто на 1,6 л в Києві.

Изображение

Компанія Dnipro-M, що займається виробництвом, продажем та сервісним обслуговуванням будівельних інструментів, пропонує користувачам  iPhone 16 Pro Max або 205 молотків Dnipro-M.

 Изображение

Prom.ua, український відомий маркетплейс, запропонував користувачам досить екзотичну альтернативу iPhone - 214 голубів Гриш.   

Изображение

Читайте також: Відомий тревел-блогер Антон Птушкін закрив свій бренд одягу Wanderlust

Молочна компанія "Галичина" запропонувала користувачам більш традиційний варіант: 2280 йогуртів з полуницею замість iPhone. 

Изображение