Інвестиції в 10 млн євро та нові ринки: “Нова пошта” розкрила плани на 2025 рік у Європі

Компанія “Нова пошта” у 2025 році збільшить інвестиції в Європі до 10 млн євро та відкриє ще 135 нових відділень.

Про це розповів CEO Nova Post Europe Олександр Лисовець в інтерв’ю агентству "Інтерфакс-Україна".

За його словами, ця сума перевищує обсяг інвестицій попереднього року, який становив приблизно 7 мільйонів євро. 

Тільки в Молдову плануємо інвестувати близько 2 млн євро, що в два рази більше ніж минулого року. У Молдові, яка є одним із наших найдинамічніших ринків, у 2024 році ми суттєво наростили обсяги: зросли втричі, – прокоментував Лисовець.

Він додав, що таке стрімке зростання стало поштовхом для пошуку і передислокації в новий сортувальний хаб, який за площею у п’ять разів більший за попередній та має значно кращу інфраструктуру: більше рамп, зручніше розташування та під’їзд тощо. 

Зараз цей термінал оновлюють і модернізують під потреби компанії. Інвестиції лише в цей термінал становлять 500 тисяч євро. За словами Лисовця, Молдова вже генерує прибуток.

Очікується, що у 2025 року в сталий прибуток вийде Польща та Чехія. Також у цьому році в компанії планують вихід на ринки Швейцарії, Бельгії, Португалії та Ірландії.

Це країни, де ми бачимо потенціал, але поки що перебуваємо на етапі аналізу ринку та варіантів співпраці, – сказав Лисовець

Він додав, що при виході на ринки “Нова пошта” використовує різні формати і в кожному випадку аналізує, який буде ефективнішим для конкретного ринку.

В Європі “Нова пошта” вже відкрила 128 відділень і понад 87 000 точок сервісу в 16 європейських країнах. 

До кінця 2025 року ми хочемо відкрити ще 135 відділень. Це будуть відділення на локаціях вже працюючого бізнесу, як-от магазинів, чи кавʼярень. У них можна буде отримати повний спектр наших послуг, – зазначив CEO Nova Post Europe.

Читайте також: Відтепер у Мадриді: “Нова пошта” продовжує експансію в Іспанії

За його словами, в Європі планують розвивати франчайзингову модель, але підходять до цього дуже обережно. Наразі компанія тестує цей формат у Польщі та опрацьовує параметри пакету для франчайзі в Європі.