Intertop представив нову бренд-айдентику (фото)

Український ритейлер одягу Intertop представив нову бренд-айдентику.

Про це УРТЦ розповіли у креативній агенції Taktika, яка долучилась до створення нового динамічного візуального стилю для комунікації разом з командою Intertop.

Intertop – відомий усім в Україні магазин стильних речей. В офлайні його впізнає кожен, але в онлайні візуальній комунікації бренда не вистачало цілісності.

Перед агенцією Taktika постало завдання створити легку у сприйнятті, функціональну дизайн-систему, що не набридатиме. Для фешн-комунікації важливе різноманіття, адже колекції та стиль постійно змінюються чи приїдаються з часом. Тому треба було створити виразні елементи й водночас залишити можливість постійно додавати нове, - зазначили у Taktika.

intertop 6 | 1

Якою є нова айдентика?

Рішення по динамічності знайшли у фірмових шрифтах. Спеціально для бренда створили гарнітури Intertop Display Regular, Intertop Text Regular та Intertop Text Bold.

В ньому додали альтернативні символи для деяких літер. Ці фірмові символи міксують в текстах зі стандартними, що робить айдентику ще більш виразною та різноманітною.

Intertop працює на багатьох ринках, тому в агентстві одразу продумали використання та адаптацію шрифту українською, польською, англійською, казахською та узбецькою.

intertop 3 1 | 2

Taktika надихнулася кольорами, які вже були в інтер’єрі офлайн-магазинів та перенесла їх у діджитал. Для бренда сформували палітру з основними кольорами та відтінками, які можна міксувати та створювати макети в монохромних тонах.

Читайте також: “Сільпо” починає партнерство зі світовою системою рейтингу вин Vivino

Одним із критеріїв оцінки нової айдентики Intertop була можливість періодично переосмислювати її та додавати щось нове під нові колекції та фешн-колаборації. Тому команда агенції побудувала айдентику з простої блочної системи. Завдяки їй можна щоразу створювати нові макети, але при цьому залишатися в єдиній концепції.

Довершили айдентику спеціальні бренд-елементи: 3D-бирки з прозорого скла та неонові форми. Вони будуть робити акцент на знижки, акції та спеціальні пропозиції.

intertop 7 | 3

intertop 4 | 4