Інтернет-магазин мережі EVA вперше увійшов топ-3 ритейлерів у e-commerce

Інтернет-магазин EVA.UA вперше увійшов до рейтингу топ-3 ритейлерів у сфері e-commerce в Україні.

Про це УРТЦ повідомили у прес-службі компанії.

У 2023 році ми вперше себе побачили в топ-3 гравців на ринку за результатами Чорної п’ятниці. Цей факт відбувся і дуже нас надихнув, показавши, що наші амбітні плани цілком реально досяжні, – розповіла директорка департаменту електронної комерції мережі Олена Аннєнко.

За словами Аннєнко, попри наявність потужних гравців, сфера e-com в Україні ще перебуває на стадії розвитку. Якщо ще 5 років тому побутувала думка, що для побудови онлайн-ритейлу потрібне інше мислення, ніж для офлайну, то сьогодні конкуренція між інтернет-ритейлерами залишається переважно ціновою.

З наступним кроком ми повинні перейти на той етап, коли будемо змагатись один з одним не ціною одного і того ж товару, а технологіями і сервісами, – пояснила Аннєнко.

Результати EVA

EVA.UA – це 1000 людей в онлайн-продажах, які обробляють 14 тис онлайн-замовлень на день. Загалом мережа має близько 14 мільйонів відвідувань сайту на місяць.

Наразі компанія працює над збільшенням кількості замовлень і над вдосконаленням сервісу. Продовжує розвивати мережу точок видачі інтернет-замовлень у своїх магазинах, яких сьогодні 1050.

Крім того, у квітні 2023 мережа запустила пілот власної кур’єрської доставки в Києві.

Читайте також: Онлайн-торгівля у 2023 році відновила довоєнні позиції – які категорії стали проривом (дослідження)

Наступний етап – скорочення термінів виконання інтернет-замовлень, за словами Олени Аннєнко, в EVA планують принаймні половину замовлень доставляти в рамках одного дня. Це стосується міст, де є склади компанії.

Ціль, яку ми собі ставимо — увійти до топ-3 українських онлайн-ритейлерів до кінця року. Тобто не просто потрапити туди по результатах окремої активності, а закріпитись на постійній основі, – підсумувала вона.