Інна Морозова, Arricano: про експерименти, маркетингові стратегії ТРЦ у нових реаліях та інше
Директорка з маркетингу Arricano Інна Морозова розповіла про реалізацію соціальних проектів, які стали головним інструментом комунікації з відвідувачами та основою формування спільноти навколо об’єктів компанії у колонці RAU.
Українська Рада Торгових Центрів пропонує найцікавіше з матеріалу.
Нова стратегія
Інна Морозова приєдналася до команди Arricano у червні 2022 року, коли був досить складний період для торговельних центрів.
Компанії попри все було важливо утримати ситуацію під контролем, забезпечити безперервну роботу своїх ТРЦ, стимулювати відновлення трафіку та зростання товарообігу у орендарів.
Однією з головних задач була підтримка гостей, партнерів та команд торговельних центрів.
На той час звичайні механіки акцій вже не працювали, проведення подій було не на часі, тому необхідно було шукати нові ніші для вирішення наших завдань. Департамент маркетингу Arricano визначив та заклав у стратегію нові функції торговельних центрів: об’єднання, допомога, підтримка, навчання, - розповідає директорка з маркетингу.
Концепція департаменту була актуалізована, також визначили ключові атрибути маркетингової стратегії, ними стали:
- ком’юніті;
- турбота;
- експерименти;
- нові сенси;
- тестування;
- креативність;
- маркетинг за межами;
- емпатія.
Нові підходи у новій реальності
Експертка виділила кілька основних підходів компанії, які допомогли впоратися у нестабільний час:
Скорочення горизонту планування, адже події навколо змінювались надто швидко і довгострокові плани виявились малоефективними. Девелопер актуалізовує свої плани щомісяця, ставить перед собою короткострокові цілі і коригує тактичні дії.
Також важливими є адаптивність та швидка реакція на зміни.
Трансформація маркетингових активностей. Ми постійно запитували себе: чи на часі ця активність? Чи актуально та релевантно це для аудиторії? Перші заходи, які реалізували в торговельних центрах – благодійні та соціальні проекти. Згодом поступово додавали інші складові – творчу, навчальну, трейд проекти і стім промо, дитячі та сімейні заходи тощо, - пояснює авторка колонки.
Останньою Інна Морозова виділила підтримку постійного зв'язку з аудиторією.
Arricano від початку повномасштабної війни залишається на зв’язку зі своїми спільнотами, проводить міні-опитування, спілкується з відвідувачами, тощо.
Рік стійкості та сміливості
Девелопер визначив для себе рік попереду Роком стійкості та сміливости усіх торговельних центрів.
Тож з липня 2022 року почали запускати різні активності, зокрема провели соціальні та благодійні проекти у київських ТРК, а вже у серпні реалізували такі ініціативи і в регіональних ТРЦ.
Одним з ключових пріоритетів компанії залишається допомога та підтримка, Arricano допомагає ЗСУ, НГУ, ТрО, медичним закладам, українцям, які постраждали від наслідків війни та спільнотам своїх торговельних центрів.
Для підтримки та допомоги ком’юніті ми реалізували в торговельних центрах важливі соціальні ініціативи – протестували у ТРК Проспект, та, отримавши гарний відгук і залученість аудиторії, масштабували на регіональні ТРК Сонячна Галерея і CITY MALL проект «Суботи турботи» – безоплатні медичні консультації та первинні дослідження.
У столичному РайON компанія організувала простір арттерапії, куди запросила спеціалістів з інноваційними методиками.
А у часи зимових відключень у торговельних центрах Arricano відкрили Energy space та підготували хаби турботи для команди та партнерів з сім’ями на випадок тривалого блекауту.
Загалом девелопер організував безліч соціальних, благодійних та культурно-розважальних активностей, їхня кількість за вісім місяців 2023 року перевалила за 120, а долучилось до маркетингових акцій понад 140 партнерів-орендарів та 50+ зовнішніх партнерів
Brand&Trade Marketing
Для стимулювання товарообігу та посилення бренд-прояву орендарів команда компанії переглянула бачення Brand&Trade Marketing – "Вітрина торговельного центру". Тепер інструмент розвивають як крос-канальний проект:
- професійне стилізоване експонування товарів брендів-орендарів;
- створення унікального фото- та відеоконтенту для digital просування;
- проведення спеціальних тематичних заходів та “інтеграція 360″ в інші проекти ТРК;
- ексклюзивний брендинг.
За перші півтора місяці проєкту у створенні луків задіяли понад 170 товарів різних орендарів, а охоплення у соцмережах становило 345 тис. акаунтів.
До Всесвітнього дня моди відкрили 1st STYLISH STAGE та отримали приріст по трафіку у цей день +27%.
Як результат ефективної роботи усіх департаментів професійної команди Arricano, взаємодії з нашими партнерами-орендарями та успішної реалізації маркетингової стратегії за вісім місяців 2023 року маємо такі результати: станом на 31 серпня у нас відкриті 50 магазинів і закладів (26 у регіональних проектах), загальною площею 6350 кв. м, серед яких: Adidas, Comfy, Цитрус, Wear Me, Eva Beauty, Megasport, Discounterra, Family, GIULIA, STIMMA, Crocs, Cherry Berry, Золотий Вік, Duna, Solmar, «Укрзолото» та «Мед-cервіс» тощо. Вакантність наших ТРК у Києві та Кривому Розі становить <1%, - підсумувала Інна Морозова.
Читайте також: Відвідувач ТРЦ під час війни: що змінилось?
Вона також додала, що за 2023 рік ТРЦ компанії відвідали понад 15 млн гостей.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації