Inditex звітував про велике зростання у першому кварталі 2024 року

У першому кварталі 2024 року чистий прибуток іспанської групи Inditex зріс на 11% до 1,3 мільярда євро.

Це відповідає середньому прогнозу аналітиків, попри незначне уповільнення продажів.

Протягом кварталу, що закінчився 30 квітня 2024 року, чистий обсяг продажів власника брендів Zara, Bershka, Massimo Dutti та інших, склав 8,15 млрд євро, що на 7% більше порівняно з 7,61 млрд євро, зафіксованими у відповідному кварталі попереднього фінансового року.

Компанія також повідомила про збільшення продажів нових колекцій весна/літо, однак у порівнянні з тим самим періодом минулого року все ще спостерігається відносне уповільнення.

Щодо ринкової активності, Inditex відкрила для себе 28 ринків у першому кварталі, що також включає відновлення роботи 48 магазинів та онлайн-продажів в Україні.

Компанія прогнозує подальше зростання у другому кварталі, враховуючи, що продажі в магазинах та онлайн-продажі в постійній валюті з 1 травня по 3 червня 2024 року вже зросли на 12% порівняно з аналогічним періодом 2023 року.

Читайте також: Акції власника Zara підскочили після успіху літньої колекції

Щодо планів на майбутнє, Inditex заявила, що хоче інвестувати 900 мільйонів євро на рік до 2025 року в розширення своїх логістичних потужностей, зосереджуючись на Європі. Компанія також хоче продовжувати зосереджуватися на унікальній модній пропозиції, покращенні досвіду клієнтів і нових заходах щодо сталого розвитку.