Inditex збільшив прибуток на 54% за перший квартал 2023 року

Чистий прибуток мереж магазинів іспанської групи Inditex (володіє брендами Bershka, Zara, Massimo Dutti та інші) зріс у першому кварталі 2023 року на 54%, порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Показник досяг 1,168 млрд євро, повідомляє компанія у своєму фінансовому звіті.

Продажі зросли на 13%, до 7,611 млрд євро “з дуже задовільною динамікою як у магазинах, так і в інтернеті, і були позитивними у всіх географічних регіонах та у всіх форматах”.

Такі цифри в кілька разів перевищують очікувані, оскільки аналітики прогнозували Inditex прибуток у розмірі 980 мільйонів євро.

Іспанська газета El País пише, що фешн-ритейлер встановив новий рекорд і з прибутку, і з продажу.

Магазини групи можуть продовжити стрімке зростання незважаючи на збільшення витрат і втрату російського бізнесу. Передумовою цього є продажі весняно-літньої колекції, які підскочили на 16% за травень.

Розширення секонд-хенд платформи Zara

Раніше ми розповідали, що фешн-гігант Inditex розширює секонд-хенд платформу свого бренду Zara.

Цього року онлайн сервіс Zara Pre-Owned з'явиться в Іспанії. На платформі користувачі можуть придбати одяг бренду, а також відремонтувати або продати старі речі.

Читайте також: НАЗК внесло в перелік спонсорів війни китайські Hikvision та Dahua Technology

Вперше Zara Pre-Owned запустили у Великій Британії минулого року. На початку 2023-го такі платформи у тестовому режимі запрацювали у Франції та Німеччині. Наразі компанія заявила про відкриття сервісу в Іспанії.

Крім цього, Inditex аналізує можливість запуску секонд-хенд платформи у Сполучених Штатах.

Inditex