Inditex наростив виторг в Україні до 2 млрд грн за кілька місяців роботи магазинів
Польська компанія LPP, що володіє брендами Reserved, Cropp, House, Sinsay та іншими, за перше півріччя 2024-го збільшила виторг в Україні у 1,5 рази. Втім, її міжнародні конкуренти Inditex і H&M набирають оберти після повернення на український ринок.
Про це свідчать дані в системі YouControl, передає Forbes.
Так, за першу половину 2024 року компанія Inditex, що володіє брендами Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho і Zara Home, отримала приблизно 2 млрд грн виторгу.
Майже всю цю суму ритейлеру принесли лише три місяці роботи його магазинів в Україні, які відкриті з квітня 2024 року.
У першому півріччі 2023-го Inditex отримала 10,2 млн грн виторгу і збиток майже у 125,8 млн грн. З цих показників ритейлер вийшов у прибуток у 107,6 млн грн у першому півріччі 2024-го.
Група LPP у першому півріччі 2024 року отримала в Україні 4,6 млрд грн виторгу, що в 1,5 раза більше, ніж у першому півріччі 2023 року. Попри це її прибуток за перші півроку 2024-го зменшився у 4,4 раза, до 48 млн грн, порівнюючи з аналогічним періодом минулого року.
Шведський масс-маркет бренд H&M за перше півріччя 2024 року продав речей майже на 594,2 млн грн і отримав 152,1 млн грн прибутку. За аналогічний період минулого року виторгу немає, оскільки магазини були зачинені, збиток компанії становив 22 млн грн.
Повернення в Україну
Нагадаємо, що одним з перших серед українських та іноземних ритейлерів, що поновив роботу під час повномасштабної війни, була польська група LPP.
Вона почала відкривати їх у березні 2022 року і за весь 2023 рік магазини LPP принесли майже 7,5 млрд грн виторгу, що вдвічі більше порівняно з 2022-м, і 465,3 млн грн прибутку проти 821 млн збитку в 2022-му.
H&M поновив діяльність в Україні наступним, у листопаді 2023-го. За результатами 2023-го мережа збільшила виторг майже на 60%, до 241,8 млн проти 2022-го, однак прибуток впав на 61%, до 22 млн грн.
Читайте також: У Тернополі відкрився перший магазин HOUSE в ТРЦ “Подоляни”
За минулий рік іспанський гігант Inditex в Україні отримав 14,3 млн грн виторгу, що у рекордні 62 рази менше порівняно з 2022-м. Збиток компанії за минулий рік скоротився на 60%, до 404,9 млн грн, проти показників 2022-го.
3 квітня цього року Inditex відкрив в Україні 19 магазинів семи брендів та онлайн-операції.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації