IKEA втратила статус найдорожчого бренду Північної Європи після понад 10 років на цій позиції
Шведський меблевий ритейлер IKEA втратив першість у рейтингу найдорожчих брендів Північної Європи. Його обігнав бренд норвезької нафтогазової компанії Equinor.
Про це йдеться у звіті консалтингової компанії Brand Finance.
IKEA очолювала список найдорожчих брендів регіону понад 10 років, з 2013-го.
Вартість бренду Equinor у 2024 році зросла на 24%, до 15,6 млрд євро завдяки підвищенню виторгу, оптимістичним прогнозам на майбутнє, а також її швидкому розвитку у сфері відновлюваних джерел енергії.
Тим часом вартість IKEA з початку 2024 року зменшилася на 4%, до 14,7 млрд євро. На думку аналітиків, це пов'язано зокрема з труднощами у транспортуванні вантажів через атаки єменських хуситів на судна в Червоному морі.
Третє місце в рейтингу найдорожчих посідає шведський концерн Volvo (+29%, до 10,9 млрд євро), який поліпшив свій результат завдяки трансформації компанії з метою стати стійкішим бізнесом внаслідок розвитку підрозділу електромобілів.
Читайте також: Nestle всьоме став найдорожчим продуктовим брендом у світі – рейтинг
До десятки найдорожчих брендів регіону увійшли також шведські H&M, Spotify, Nordea, данські Lego, Novo Nordics, Maersk і фінська Nokia.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації