IKEA втратила статус найдорожчого бренду Північної Європи після понад 10 років на цій позиції

Шведський меблевий ритейлер IKEA втратив першість у рейтингу найдорожчих брендів Північної Європи. Його обігнав бренд норвезької нафтогазової компанії Equinor.

Про це йдеться у звіті консалтингової компанії Brand Finance. 

IKEA очолювала список найдорожчих брендів регіону понад 10 років, з 2013-го.

Вартість бренду Equinor у 2024 році зросла на 24%, до 15,6 млрд євро завдяки підвищенню виторгу, оптимістичним прогнозам на майбутнє, а також її швидкому розвитку у сфері відновлюваних джерел енергії.

Тим часом вартість IKEA з початку 2024 року зменшилася на 4%, до 14,7 млрд євро. На думку аналітиків, це пов'язано зокрема з труднощами у транспортуванні вантажів через атаки єменських хуситів на судна в Червоному морі.

Третє місце в рейтингу найдорожчих посідає шведський концерн Volvo (+29%, до 10,9 млрд євро), який поліпшив свій результат завдяки трансформації компанії з метою стати стійкішим бізнесом внаслідок розвитку підрозділу електромобілів.

Читайте також: Nestle всьоме став найдорожчим продуктовим брендом у світі – рейтинг

До десятки найдорожчих брендів регіону увійшли також шведські H&M, Spotify, Nordea, данські Lego, Novo Nordics, Maersk і фінська Nokia.