IKEA створила фабрику контенту Ingka Content Factory

Компанія IKEA хоче спростити процес створення контенту. Саме тому влітку цього року ритейлер створив фабрику контенту Ingka Content Factory, що складається приблизно з 60 співробітників у шведському Мальме.

Ритейлер хоче бути гнучкішим у створенні контенту для внутрішніх команд, а також для зовнішніх комунікацій. Залучаючи штатних співробітників до копірайтингу, художнього оформлення, графічного дизайну, виробництва відео та трансляцій для зустрічей, заходів, цифрових комунікацій та спілкування з колегами, компанія вважає, що вона зможе досягти більшої послідовності у своєму тоні, а також швидше тестувати нові формати.

Скандинавська компанія також найняла близько 20 нових співробітників для розширення своїх пропозицій.

IKEA — один із багатьох брендів, включаючи Sony, Coca-Cola та інші, які останніми роками нарощують внутрішні можливості. Отримання більшого контролю — чи це витрати на ЗМІ, голос бренду чи ще щось — стало основним стимулом для багатьох брендів у розвитку власних можливостей. Враховуючи поточний економічний клімат, спостерігається відродження інтересу до власних зусиль з боку брендів, оскільки вони прагнуть скорочення витрат і більшого контролю.

Читайте також: Майбутні напрями розвитку на ринку торговельної нерухомості