IKEA розвиватиме послуги віртуального дизайну на основі власного штучного інтелекту

Скандинавський виробник та дистриб'ютор меблів IKEA хоче пропонувати більше послуг та передавати запити клієнтів боту зі штучним інтелектом Billie.

Для цього компанія навчає працівників свого колл-центру, щоб вони стали консультантами з дизайну інтер’єру.

Крім того, у квітні IKEA розширила надання послуг з дизайну інтер’єру на Великобританію та США.

Наприклад, у Великій Британії за 45-60-хвилинний відеодзвінок із консультаціями щодо дизайну інтер’єру треба заплатити 25 фунтів. Клієнт також може купити пакет послуг за 125 фунтів, за ці гроші будуть доступні три консультації щодо дизайну робочого простору, план приміщення та 3D-візуалізацію.

Розвиток ШІ Billie

З 2021 року навчання з дизайну інтер’єру пройшли 8,5 тис. працівників кол-центру IKEA, тоді як бот на основі ШІ обробив 47% запитів клієнтів до кол-центрів за останні два роки.

Дохід компанії від продажів продуктів і послуг за допомогою телефону або відеозапису через дистанційний канал дизайну інтер’єру Ingka склав 3,3% від загальної суми за минулий фінансовий рік. У перерахунку це 1,3 мільярда євро.

До 2028 року IKEA планує збільшити цю частку до 10%.

Інвестиції скандинавського ритейл-гіганта у цифрові послуги та дизайн на нейромережі у США становитимуть два мільярди євро.

Не дивно, що IKEA зараз зосереджується на віртуальних каналах продажів — якщо щось і дивує, то лише те, що це сталося пізніше, ніж могло бути, — сказала юрист із технологій і співголова групи роздрібної торгівлі в Gowling WLG у Лондоні Джоселін Поллі.

Reuters