IKEA планує масштабувати платформу Preowned для продажу уживаних товарів

Шведська компанія IKEA планує розширити платформу секонд-хенду Preowned для продажу уживаних меблів компанії. Після успішного запуску в Осло та Мадриді компанія має плани експансії платформи по всій Європі.

Джеспер Бродейн, генеральний директор найбільшого франчайзі IKEA Ingka Group, в інтерв'ю Financial Times розповів, що випробування послуги Preowned від ритейлера було поширено на всю Норвегію та Іспанію, і вона буде доступна до серпня.

Це працює, і людям це подобається. За пару років ми хочемо розширити його на всі ринки Європи, — сказав Бродейн.

Наразі пілотна програма в Мадриді та Осло привернула увагу близько 200 000 відвідувачів, і тисячі з них активно беруть участь.

Платформа Preowned надає продавцям інструкції, фотографії, заміри, доступ до запасних частин меблів, можливість оплати за допомогою ваучерів, а також надає цінові рекомендації.

Однією з ідей запуску платформи було те, що бренд еволюціонував від заміського ритейлера до онлайн-магазину в центрі міста з більшою кількістю пунктів збору та послуг.

Читайте також: Маркетинговий хід: IKEA приховала свої товари серед люксових брендів (відео)

У серпні минулого року IKEA запустила пірингову платформу секонд-хенду, щоб покупці могли продавати один одному непотрібні меблі на тлі зростання попиту на вживані товари. Таким чином, компанія не бере участі у процедурі доставки чи транзакціях.

ACROSS