ІКЕА перетворила свої магазини на шелтери для бездомних
Швецький рітейлер ІКЕА перетворив один зі своїх магазинів, які зазвичай є ідеальною картинкою та джерелом натхнення для покупців, в місце проживання безхатьків.
Тепер компанія пропонує зазирнути у темні реалії життя людей, які зіткнулися з бездомністю у Великій Британії.
Чотири демонстраційні зали IKEA разом зі своїм національним партнером з благодійності Shelter перетворила на комплекси Real Life Roomset.
Вони підкреслюють обмежені, а іноді навіть небезпечні умови, в яких змушені жити люди у тимчасових шелтерах.
Покупці можуть побачити ці інсталяції в магазинах Бірмінгема, Брістоля, Хаммерсміта та Воррінгтона. Саме в цих містах найкатастрофічніша в країні ситуація з безхатьками.
IKEA зазначає, що кожен п’ятий житель Великобританії занепокоєний тим, що йому більше нема де жити. 18% опитаних респондентів відповіли, що взяли на себе більше роботи, щоб зберегти свій дім, а 17% заради цього пропускають деякі прийоми їжі.
Кімнати магазину відображають ситуації реальних людей, які стикнулися з непередбачуваними обставинами в житті.
Наприклад, медсестра Кейт стала бездомною після втрати роботи через пандемію, а потім хтось підпалив її намет і вона вимушена була перебратися з дочкою до брудної та небезпечної кімнати.
Багато сімей у Великій Британії через брак соціального житла на десятки років застряють у незручних «тимчасових» місцях проживання, таких як гуртожитки. Потім вони стикаються з тим, що їх виганяють і з цього житла.
Зосередженість на будівництві “доступного” житла, а не соціального житла, відволікає від пошуку реального вирішення житлової надзвичайної ситуації, яка в даний час залежить від надання тимчасового житла, що не підходить, коли сім’ї змушені жити в непридатних для проживання та неприйнятних умовах, — каже регіональний менеджер з роздрібної торгівлі та директор зі сталого розвитку IKEA у Великій Британії та Ірландії Пітер Джелкебі.
За словами Джелкебі, ІКЕА вважає, що кожна людина заслуговує на дім, тож пишається співпрацею з Shelter.
Мета проєкту – домогтися довгострокових змін та допомоги тим, хто опинився у надзвичайній житловій ситуації. За межами цих демонстраційних кімнат IKEA та Shelter закликають до будівництва 90 тисяч соціальних будинків у країні до 2030 року.
Також компанії працюють над запровадженням нового податку на інфраструктуру, щоб постраждалі сім’ї змогли отримати доступні, придатні для життя будинки.
Джерело: MMR
Читайте також: Amazon планує запустити NFT платформу