Hugo Boss представив примірювальні віртуальної реальності для онлайн-шопінгу
Ритейлер Hugo Boss впровадив нову розробку з використанням інструментів віртуальної реальності, що дозволяє клієнтам онлайн-магазину «приміряти» річ, що сподобалася.
Віртуальна примірка відбувається за допомогою персональних аватарів, створених на платформі PITCTOFiT від Reactive Reality.
Аватари можна редагувати відповідно до точних параметрів фігури кожного споживача, даючи їм точне уявлення про те, як «сидітиме» одяг. Рішення дозволяє приміряти тисячі різних товарів, комбінувати їх один з одним, створювати готові образи та приймати більш виважене рішення про покупку.
Перевагою для магазину від використання віртуальних примірочних є привабливість торгового майданчика та зниження відсотка повернень.
Сервіс реалізований за участю партнера Reactive Reality і поки що доступний тільки для клієнтів Hugo Boss у Німеччині, Великобританії та Франції.
Читайте також: Gentle Monster відкрив найбільший флагманський магазин у Пекіні