Хмельницький ТРЦ “Оазис” впровадив чат-бот для маркетингових комунікацій з орендарями

Сьогодні безліч компаній активно використовують чат-боти для комунікації з клієнтами. Та чи багато тих, хто використовує їх для внутрішньої комунікації всередині бізнесу?

Хмельницький ТРЦ "Оазис" поділився з УРТЦ ексклюзивною новиною про нововведення у внутрішньому менеджменті, яке полегшило комунікацію з орендарями.

Місяць тому команда маркетологів “Оазис” впровадила чат-бот на базі месенджера Telegram для обробки заявок, які надходять у відділ реклами від орендарів ТРЦ, наприклад, на заміну зовнішньої реклами, розміщення акційних матеріалів в магазинах, проведення рекламних заходів тощо.

stattya 1 | 1

Реклама – рушій прогресу! А вчасно погоджені заходи та рекламні акції лише прискорюють та покращують відносини з нашими партнерами, – зазначають маркетологи ТРЦ.

Як це працює?

Це стало справжньою знахідкою для обох сторін, адже зі слів колег-партнерів, бот значно полегшує комунікацію з адміністрацією "Оазису", оскільки для подачі заявки витрачаються лічені хвилини, а відповідь від маркетологів надходить оперативніше, ніж коли це відбувалося на паперових носіях або просто у телефонному режимі. До речі, сама відповідь щодо проведення робіт надходить в особистому повідомленні особі, що подала заявку.

Після обробки заявки вносяться в календарний планер, щоб охорона торгового центру та адміністратор бачили їх у себе на робочих пристроях. 

Даний процес суттєво полегшив роботу з сортування та пошуку потрібної заявки працівникам торговельного центру. З іншої сторони – робота з чат-ботом допомагає маркетологам узгоджувати додаткові питання безпосередньо в чаті з орендарями, що теж значно скорочує час розв'язання різних проблем.

Впровадження чат-бота відбулось швидко, без залучення сторонніх компаній, тож у ТРЦ рекомендують використовувати такого "помічника" у роботі і іншим девелоперам.

Читайте також: Скільки українці витрачають з банківських карток у супермаркетах – статистика НБУ

За місяць тестування програми та додатка заплановано запровадити подібні чат-боти і у відділі оренди та технічній службі ТРЦ для кращої комунікації з працівниками та орендарями торговельно-розважального центру.