Хмельницький ТРЦ “Оазис” впровадив чат-бот для маркетингових комунікацій з орендарями
Сьогодні безліч компаній активно використовують чат-боти для комунікації з клієнтами. Та чи багато тих, хто використовує їх для внутрішньої комунікації всередині бізнесу?
Хмельницький ТРЦ "Оазис" поділився з УРТЦ ексклюзивною новиною про нововведення у внутрішньому менеджменті, яке полегшило комунікацію з орендарями.
Місяць тому команда маркетологів “Оазис” впровадила чат-бот на базі месенджера Telegram для обробки заявок, які надходять у відділ реклами від орендарів ТРЦ, наприклад, на заміну зовнішньої реклами, розміщення акційних матеріалів в магазинах, проведення рекламних заходів тощо.
Реклама – рушій прогресу! А вчасно погоджені заходи та рекламні акції лише прискорюють та покращують відносини з нашими партнерами, – зазначають маркетологи ТРЦ.
Як це працює?
Це стало справжньою знахідкою для обох сторін, адже зі слів колег-партнерів, бот значно полегшує комунікацію з адміністрацією "Оазису", оскільки для подачі заявки витрачаються лічені хвилини, а відповідь від маркетологів надходить оперативніше, ніж коли це відбувалося на паперових носіях або просто у телефонному режимі. До речі, сама відповідь щодо проведення робіт надходить в особистому повідомленні особі, що подала заявку.
Після обробки заявки вносяться в календарний планер, щоб охорона торгового центру та адміністратор бачили їх у себе на робочих пристроях.
Даний процес суттєво полегшив роботу з сортування та пошуку потрібної заявки працівникам торговельного центру. З іншої сторони – робота з чат-ботом допомагає маркетологам узгоджувати додаткові питання безпосередньо в чаті з орендарями, що теж значно скорочує час розв'язання різних проблем.
Впровадження чат-бота відбулось швидко, без залучення сторонніх компаній, тож у ТРЦ рекомендують використовувати такого "помічника" у роботі і іншим девелоперам.
Читайте також: Скільки українці витрачають з банківських карток у супермаркетах – статистика НБУ
За місяць тестування програми та додатка заплановано запровадити подібні чат-боти і у відділі оренди та технічній службі ТРЦ для кращої комунікації з працівниками та орендарями торговельно-розважального центру.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації