H&M запускає бренд одягу для кінного спорту у співпраці із найбільшими змаганнями з конкуру

Шведський гігант фаст-фешн H&M Group запустив новий бренд одягу для кінного спорту - All In Equestrian.

Колекція для вершників стане доступна онлайн цієї осені у Великобританії, Швеції, Німеччині, Італії, Франції, Швейцарії, Бельгії, Нідерландах, Фінляндії, Норвегії, Данії та Польщі.

Назва бренду - це данина поваги знаменитому коню H&M All In. Це зірковий кінь 2006 року народження, що вважається одним із найшвидших у світі. H&M All In – бурий бельгійський напівкровний скакун, який здобув безліч перемог на різних чемпіонатах.

Крім запуску суббренду H&M оголосив про співпрацю з конкурною лігою Global Champions League, для якої ритейлер стане постачальником екіпіровки команд на 2024 рік.

Як новий вид одягу для кінної спорту, ми надзвичайно горді тим, що одягаємо команди GCL. Наша мета полягає в тому, щоб по-новому поєднати найкращий спорт і моду, і завдяки тісній співпраці з нашою широкою спільнотою ми знаємо, що існує великий інтерес до колекції кінного спорту, доступної для всіх, - сказала керуючий директор All In Equestrian Петра Лейон аф Бюрен.

H&M в Україні

Раніше ми розповідали, що світовий ритейл-гігант готується відновити роботу шести магазинів в Україні через півтора роки з початку повномасштабної війни.

Мережа почне відкривати точки в Україні наприкінці листопада — на початку грудня.

Читайте також: Prada візьме участь у розробці скафандрів для майбутньої місії NASA на Місяць

Спочатку йдеться про шість магазинів, які знаходяться в київських ТРЦ Retroville, Lavina Mall, Respublika Park, Dream Town, River Mall та у львівському Victoria Gardens.

До повномасштабного вторгнення компанія управляла ще двома магазинами - у одеському ТРЦ Riviera Shopping City та у харківському ТРЦ Nikolsky. Їх відкриття теж заплановане, але пізніше, у другу чергу.

TRB