H&M закриває свій проєкт цифрового аутлету Afound найближчим часом

Шведський ритейлер H&M закриває свій проєкт цифрового аутлета Afound вже цієї осені.

Проєкт Afound був запущений H&M у 2018 році. Це цифрова торгова платформа, де представлені товари зі знижкою.

Окрім одягу, взуття та аксесуарів для дому, у 2020 на платформу також додали косметику, парфуми та шампуні. На Afound представлені і сторонні бренди, а також бренди від H&M, такі як Monki та Weekday.

На момент запуску Afound починав з онлайн- і офлайн-магазину. Цей офлайн-магазин працював у Стокгольмі, Швеція. Пізніше він розширився за допомогою звичайних магазинів в інших країнах, але зараз це суто цифрова платформа, яка працює в семи країнах Європи.

Читайте також: Найбільшу в світі мережу магазинів біля дому 7-Eleven хоче поглинути канадський конкурент

Втім, сторонні бренди, які були представлені у аутлеті, адаптували стратегії, спрямовані більше на споживача, що призвело до відсутності попиту на них. Їхня продукція з асортименту часто продається на їхніх власних веб-сайтах.

Across Magazine