H&M випустив спільну колекцію з люксовим італійським брендом Rabanne

Шведський демократичний бренд H&M та іспанський дім моди Rabanne представили спільну колекцію. Вона втілює сучасне бачення доступної розкоші, радості та впевненості.

У колекції представлено жіночий та чоловічий одяг, взуття, аксесуари і навіть капсула декору H&M Home.

Серед речей лінійки: блискуча шифонова сукня в підлогу, сорочка на ґудзиках з ажурною вишивкою, жаккардова сукня з квітковим вирізом, різноманітні пальта, металеві ковбойські чоботи, вироби в стилі вестерн та інше.

Капсула декору містить блискучу дискову завісу, кутові вази, гральні карти і кості, пляшку з водою.

highxtar rabanne hm 20 1440x2037 1 e1698140821857 | 1
highxtar rabanne hm 19 1440x2037 1 e1698140848867 | 2

Керівниця відділу дизайну жіночого одягу та креативна радниця H&M Анн-Софі Йоханссон сказала, що одним з найскладніших завдань бренду було перенесення рівня майстерності Rabanne на масовий ринок.

Перероблений алюміній, ПЕТ, стрази та блискітки також були в пріоритеті, оскільки ми хотіли зробити це у найбільш правильний спосіб, щоб розширити межі та досягти високого рівня майстерності. Це була справді командна робота, — каже Анн-Софі Йоханссон.

Колекція з’явиться у деяких обраних магазинах H&M та на сайті ритейлера з 9 листопада 2023 року.

*Довідка

Незабаром Шведський ритейл-гігант H&M планує провести ще одну емісію “зелених” облігацій на 500 млн євро для підвищення стійкості свого бізнесу.

Читайте також: H&M наростив чистий прибуток за третій фінквартал у шість разів

Днями представник бренду спілкувався з інвесторами щодо потенційного випуску облігацій, прив'язаних до цілей сталого розвитку.  Передбачається, що термін погашення облігацій становитиме 8 років.

MMR