H&M випускатиме «розумний» одяг

Найбільший шведський fashion-рітейлер H&M оголосив про плани створення «розумного» одягу, який контролюватиме пульс, рівень гідратації організму людини та інші показники.

У цьому контексті H&M також розробляє штучний інтелект, який зможе оптимізувати ланцюжок постачання компанії, скоротивши його вуглецевий слід.

Шведська компанія сфокусувалася на технологіях у вирішальний для швейної промисловості момент, оскільки люди все частіше переходять від звичайних магазинів до покупок в онлайні, а бренди швидкої моди піддаються критиці через їх часто негативний вплив на навколишнє середовище.

Швейні компанії експериментують із тим, як інтегрувати технології в одяг. Так Levi’s спільно з Google випустив серію курток, які використовували Bluetooth у манжетах для зв’язку зі смартфоном, а Nadi X виробляє спорядження для йоги, яке використовує вібрацію для покращення техніки.

Під час пандемії H&M у партнерстві з компанією Boltware, що спеціалізується на технологіях моди, створили джинсову куртку, що імітує обійми. Споживачі могли проголосувати за розробку дизайну, але попит був недостатнім, щоб випустити продукт у маси.

Водночас директор з технологій Алан Беме повідомив, що H&M зіткнеться з певними проблемами у спробі широкого впровадження такої продукції в найближчому майбутньому — створення одягу, який може синхронізуватися з 5G, буде утрудненим у країнах з низьким рівнем проникнення мережі.

Джерело