H&M виходить на нові ринки
Шведський ритейлер H&M оголосив про вихід на два нові ринки та запуск інтернет-магазину в Уругваї.
Компанія відкрила свій перший магазин у Північній Македонії. Торговельний простір площею 2300 кв. м знаходиться в столиці країни – місті Скоп’є. У магазині представлений широкий асортимент одягу для жінок, чоловіків, молоді та дітей.
Ще один магазин H&M відкрився у Коста-Ріці. Повідомляється, що у день відкриття, який супроводжувався святковою церемонією за участю директора бренду з глобальної франшизи Нерна Патерсона, у черзі до магазину зібралося понад 1000 осіб. Запуск H&M у Коста-Ріці став 78 ринком для компанії.
Поряд із запуском офлайн-крапок H&M відкрила свій перший інтернет-магазин в Уругваї. Він став четвертим у Південній Америці та 57-му у світі.
В онлайн-магазинах передбачена нова функція, що дозволяє покупцям чоловічої колекції H&M Man отримувати доступ до сезонних лукбуків у стилях smart, casual та street.
Читайте також: Uniqlo відкриває свій перший магазин у Польщі