H&M відроджує свій легендарний джинсовий бренд з нульових

Колишній джинсовий бренд H&M Group Cheap Monday повертається після шестирічної паузи.

Тепер марка буде орієнтована на молодь покоління Z, перша колекція натхненна сучасною молодіжною культурою і є сильним кивком у бік популярного стилю Y2K: мода початку 2000-х років, на які припав розквіт бренду.

Джинси Cheap Monday можна знайти лише в обмеженій кількості у роздрібних партнерів шведського ритейлера, зокрема Asos, а також у спорідненій мережі Weekday (онлайн та в деяких магазинах), згодом долучаться інші ексклюзивні партнери.

Обличчям кампанії стала молода американська поп-співачка Несса Барретт, джинсова колекція складається із семи різних фасонів для жінок та шести для чоловіків.

Ми використовували такі варіанти обробки, як брудна, забризкана, потерта і рвана, у відтінках синього, чорного та сірого. Ці джинси відображають суть Cheap Monday, - каже Еліс Шульман із Weekday.

Історія

Cheap Monday був заснований в 2000 році Орджаном Андерсоном та Адамом Фрайбергом, спочатку як секонд-хенд магазину одягу, в передмісті Стокгольма. 

Читайте також: ASOS продає свої бренди Topshop та Topman

Продажі стартували у березні 2004 і спочатку лейбл мав успіх, однак виробництво одягу під суббрендом було припинено у 2018 році через незадовільні показники продажів.