H&M відроджує свій легендарний джинсовий бренд з нульових
Колишній джинсовий бренд H&M Group Cheap Monday повертається після шестирічної паузи.
Тепер марка буде орієнтована на молодь покоління Z, перша колекція натхненна сучасною молодіжною культурою і є сильним кивком у бік популярного стилю Y2K: мода початку 2000-х років, на які припав розквіт бренду.
Джинси Cheap Monday можна знайти лише в обмеженій кількості у роздрібних партнерів шведського ритейлера, зокрема Asos, а також у спорідненій мережі Weekday (онлайн та в деяких магазинах), згодом долучаться інші ексклюзивні партнери.
Обличчям кампанії стала молода американська поп-співачка Несса Барретт, джинсова колекція складається із семи різних фасонів для жінок та шести для чоловіків.
Ми використовували такі варіанти обробки, як брудна, забризкана, потерта і рвана, у відтінках синього, чорного та сірого. Ці джинси відображають суть Cheap Monday, - каже Еліс Шульман із Weekday.
Історія
Cheap Monday був заснований в 2000 році Орджаном Андерсоном та Адамом Фрайбергом, спочатку як секонд-хенд магазину одягу, в передмісті Стокгольма.
Читайте також: ASOS продає свої бренди Topshop та Topman
Продажі стартували у березні 2004 і спочатку лейбл мав успіх, однак виробництво одягу під суббрендом було припинено у 2018 році через незадовільні показники продажів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації