H&M відмовляється від оптимістичного прогнозу на 2024 рік через падіння операційної маржі

Шведський бренд H&M скасував цільовий показник рентабельності прибутку на 2024 рік, оскільки великі знижки, витрати та жорстка конкуренція вплинули на операційний прибуток у третьому кварталі.

Це призвело до різкого падіння акцій ритейлера модного одягу на 8%, повідомляє Reuters.

H&M намагається підвищити свою прибутковість на тлі високої інфляції, слабкого споживчого попиту та конкуренції з боку свого більшого іспанського конкурента Zara, що належить Inditex, а також онлайн-магазину швидкої моди Shein.

На даний момент ми оцінюємо, що операційна рентабельність цього року буде нижчою за 10%, — сказав виконавчий директор Даніель Ервер.

Також на прибуток негативно вплинули витрати, пов’язані із закриттям дочірнього бренду Afound.

Шведський ритейлер збільшив витрати на маркетинг у рамках стратегії Erver, спрямованої на підвищення впізнаваності бренду.

Операційна маржа H&M за перші три квартали 2024 року склала 7,4%, а в третьому кварталі – 5,9%.

Минулого року H&M показав двозначну операційну маржу. Темпи зростання були очікуваними, тому це не повинно бути великим сюрпризом, але слабкість маржі продовжить розчаровувати, — сказав аналітик Bernstein Вільям Вудс.

Читайте також: H&M відкриває перші магазини у новому форматі Pre-Loved – що в них особливого

Падіння акцій H&M перекреслило деякі з нещодавніх здобутків компанії, викликаних сподіваннями інвесторів на покращення після того, як погана погода в літні місяці змусила покупців витрачати більше.