H&M відкриває перші флагманські магазини косметики H&M Beauty

Цієї осені H&M Beauty відкриває свої перші в історії шведські флагманські магазини у переосмисленому форматі.

Клієнтам запропонують нове портфоліо брендів у всіх категоріях, а також додаткові послуги в магазині.

Асортимент включає повну лінію косметики H&M Beauty, нову колекцію ароматів, а також понад 80 світових і скандинавських косметичних брендів.

Перші два магазини знаменують собою наступний етап у розвитку H&M Beauty, спрямований на створення надихаючого та цілісного всесвіту краси, як у фізичному, так і в цифровому вигляді, де клієнти можуть відкрити та придбати свій повний образ.

Точки з’являться у Mall of Scandinavia та на Drottninggatan 56, площа магазинів 620 і 220 квадратних метрів.

Зони краси матимуть власні входи та будуть частиною магазину H&M, пропонуючи клієнтам прямий зв’язок із модою.

Ми раді представити наш новий салон краси — ще більший асортимент преміум-брендів, який ідеально доповнює нашу модну пропозицію та дає вільну можливість самовираження для всіх», — каже Кетрін Віґзелл, генеральний менеджер H&M Beauty. «Ми прагнемо надихнути кожного клієнта, чи то в магазині, чи в Інтернеті, на повний образ, який гармонійно поєднує моду та красу. Це більше, ніж просто оновлення; це зовсім новий досвід!

Читайте також: Mango розширив онлайн-бізнес одразу на 12 нових ринків

Серед інших брендів клієнти також знайдуть KYLIE Cosmetics, Anastasia Beverly Hills, Morphe, Nudesticks, Origins, The Inkey List або Olaplex, а також спеціальні лінійки, такі як KBEAUTY з широким асортиментом корейських брендів.