H&M відкрив унікальний магазин з розумними дзеркалами, секонд-хендом та поштоматами

Шведська мережа H&M представила нову концепцію магазину у нью-йоркському районі Сохо.

Це перша точка в США, де будуть представлені речі "Pre-Loved", тобто такі, що були у вжитку. На честь відкриття бренд запросив нью-йоркського продавця вінтажної моди Джеймса Велорію. Він особисто відбиратиме одяг та аксесуари для секонд-хенду H&M.

Окрім сервісу Pre-Loved, новий магазин у Нью-Йорку включатиме ще декілька технологічних новинок, зокрема можливість оформити замовлення зі смартфону у будь якій точці магазину, а також RFID-систему для відстеження товарних запасів і камери зберігання для онлайн-замовлень в магазині.

У примірочних встановлено розумні дзеркала, які допомагають визначати товари та можуть давати персональні рекомендації покупцям. Також з допомогою смарт-дзеркала можна попросити у продавців-консультантів додаткові товари.

Це нове місце знаменує наше повернення до Сохо, району, який продовжує залишатися епіцентром моди і стилю. Ми тестуємо нові концепції магазинів у Нью-Йорку, як, наприклад, магазин H&M Williamsburg, що недавно відкрився, прагнучи створити для наших покупців кращі умови для покупок, - сказав Карлос Дуарте, президент H&M Americas.

Читайте також: Акції H&M обвалились на понад 13% за день на тлі несподіванної відставки топ-менеджерки

Новий магазин є більшим за точку у Вільямсбурзі (Бруклін), яку бренд відкрив у 2022 році. У Вільямсбурзі магазини працюють за принципом ротації, а у магазині в Сохо акцент зроблено на пропозиціях H&M щодо продажу секонд-хенду.

Trade Master