H&M відкрив магазин у новій концепції в Лондоні (фото)
Шведський ритейлер H&M представив нову концепцію магазину у історичному районі Лондона Челсі.
Нова візуальна айдентика бренду нагадує бутик люкс класу, з високоякісними матеріалами, місцями для сидіння та чіткою презентацією вибраного асортименту.
У дизайні багато сірого кольору в різних відтінках і матеріалах. Стелажі антрацитового кольору виглядають як перегородки між кімнатами, а крісло з шовковистою блискучою поверхнею і килимове покриття підлоги більше нагадують затишну вітальню, ніж магазин.
Загалом, здається, мета полягає в тому, щоб уникнути захаращених вітрин продуктів і зробити асортимент якомога привабливішим для клієнтів. У новому H&M представлені товари з категорій жіноча мода, аксесуари та косметика.
Кожен аспект магазину зосереджений на покупцях – це святкування радості від покупки через чудовий дизайн, інтерактивні функції магазину та індивідуальний підхід до кожного відвідувача, – зазначив регіональний менеджер H&M у Великобританії та Ірландії Хенрік Нордвалл.
Читайте також: Польська LPP відкрила перший магазин Mohito в Італії
Магазин задуманий як місце зустрічі спільноти, тож проводитиме численні презентації та святкування, заохочуючи клієнтів розвивати спорідненість із брендом.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації