H&M та Nike мають намір продавати віртуальний одяг та взуття
Бренди Nike та H&M запускають власні віртуальні колекції одягу та взуття.
H&M запускає віртуальну екологічну колекцію Nintendo, яка складається з обраних предметів жіночого та чоловічого одягу з нової лінійки H&M Co-Exist Story, схваленої PETA. Компанія відтворила у віртуальній формі одинадцять предметів із колекції. Серед них пуховики, аксесуари, сукні, блейзери та худі.
Рітейлер вже провів перший модний показ H&M у Animal Crossing. Буде запущено і саму колекцію з оновленим доповненням острова Looop Island, який раніше запустили спеціально для гри.
У Nike також подали заявки на реєстрацію своїх товарних знаків для віртуального одягу: бренд Nike, слоган Just do it, логотипи Swoosh, Air Jordan, Jumpman та ін.
Виробник нещодавно розмістив вакансії для дизайнера віртуального взуття та інших посад віртуального одягу. У їхньому описі йдеться, що Nike шукає людину в групу, роль якої провести «віртуальну революцію». Компанія збирається почати продавати віртуальний одяг, головні убори, взуття в онлайн та віртуальному світі.
Віртуальні товари стають дедалі моднішими. Moschino став одним із перших модних брендів, що запустили віртуальну колекцію, натхненну популярною грою The Sims – Moschino x The Sims Capsule Collection. Ціни на товари становлять від $85 до $1 295.