H&M розірвала договір оренди з московським ТРЦ «Атріум»

Шведський ритейлер почав скорочувати кількість роздрібних магазинів у росії.

Шведська H&M Group, один із найбільших фешн-ритейлерів на російському ринку, почала скорочувати кількість магазинів у росії. Як повідомляє портал Shopper’s з посиланням на джерела на ринку, першим було розірвано договір оренди для магазину Monki у торговому центрі «Атріум» у Москві.

“Магазин Monki в ТРЦ “Атріум” припинив свою роботу у зв’язку з розірванням договору оренди за результатами переговорів з орендодавцем”, – підтвердило джерело в російському офісі H&M.

H&M вивів бренд жіночого одягу Monki на російський ринок у 2015 році. За даними на перший квартал 2022 року під управлінням ритейлера знаходилося дев’ять моносторів у торгових центрах Москви, а також по три – у Санкт-Петербурзі та регіонах.

Нещодавно стало відомо, що компанія PVH, власник брендів Tommy Hilfiger та Calvin Klein, розглядає можливість продажу свого бізнесу у росії.